30x sf175s + gw5000-dt op oost
Je bedoelt dat je die kabel omplugde terwijl hij nog op de tv-out was aangesloten? Twee uitgangen aan elkaar knopen is een slechte zaak, daar kunnen ze niet tegen.
nee, ik plugde de kabel van tv-in naar tv-out. Ik heb namelijk maar 1 kabel, vandaar het ompluggen!
Het is een 37cm fidelity tv van ongeveer 7 jaar oud. Is dat nog de moeite om te laten maken of is zo'n reparatie boven de 100 piek?
Het kost in ieder geval geen 100 gulden, daar de gulden geen wettig betaalmiddel is. We hebben nu de euro!
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
zoiets heb ik ook ooit gehad ik had toen mijn tv ingang opgeblazen en de onderdelen voor de reparatie waren toen 30 gulden ik weet niet wat de reparateur vraagt voor het repareren zelf
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
volgens kost zo'n reparatie al gauw even veel als een nieuwe (van B merk)Op woensdag 30 januari 2002 10:04 schreef VivaAtloni het volgende:
Het is een 37cm fidelity tv van ongeveer 7 jaar oud. Is dat nog de moeite om te laten maken of is zo'n reparatie boven de 100 piek?
Meestal rekenen ze een minimum (onderzoeks) bedrag (30 euro of zo). vragen dus bij een reparateur
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Heb ook zo'n soort stuntje gehad.
Had me audio circuit opgeblazen, door een zeer
actie.
Maar goed, de schade viel mee en was iets van 12 Euro kwijt aan onderdelen.
Lang leve Weller.
/edit/
Effe bij de ingang van de tulp kijken, of je daar ook iets kunt vinden dat een beetje stinkt of verkleurt is.
Met geluk kan het slechts een transistor wezen die een opdonder heeft gekregen.
/edit/
Had me audio circuit opgeblazen, door een zeer
Maar goed, de schade viel mee en was iets van 12 Euro kwijt aan onderdelen.
Lang leve Weller.
/edit/
Effe bij de ingang van de tulp kijken, of je daar ook iets kunt vinden dat een beetje stinkt of verkleurt is.
Met geluk kan het slechts een transistor wezen die een opdonder heeft gekregen.
/edit/
And The Only One
Hoogspanning naar de klote zo te horen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Heb wel eens gehoord dat je je TV kan mollen als je em op een hogere resolutie wil laten lopen dan hij aankan, in jouw geval denk 640x480.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
TV is niet geaard!Op woensdag 30 januari 2002 10:07 schreef a.keij het volgende:
Was de computer geaard ?
MaaR het lijkt erop dat je hoogspannings trafo kapot is of de elektronica die deze aanstuurt...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Tv was inderdaad niet geaard. Ik ken ook keen tv's met een aarde stekker, maar goed.
Alleen het geluidsbord zal het wel niet zijn. Ik heb de pc aangesloten op de scart van de tv, dus via de scart is iets mis gegaan.
Hij stinkt inderdaad wel, dus dat kan wel kloppen. Probeer hem wel zelf te fixen en anders gaat ie in de prullebak.
Alleen het geluidsbord zal het wel niet zijn. Ik heb de pc aangesloten op de scart van de tv, dus via de scart is iets mis gegaan.
Hij stinkt inderdaad wel, dus dat kan wel kloppen. Probeer hem wel zelf te fixen en anders gaat ie in de prullebak.
Pagina: 1