The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Meestal start een dvd in surround mode en niet in 5.1 formaat. Dit dus eerst selecteren en dan in windvd de5.1 instelling selecteren.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik heb het tig keer geprobeert, ook halverwege de film en terwijl de film loopt.Op dinsdag 29 januari 2002 21:36 schreef marco899 het volgende:
Meestal start een dvd in surround mode en niet in 5.1 formaat. Dit dus eerst selecteren en dan in windvd de5.1 instelling selecteren.
Ik vind het best jammer, want ik keek er best naar uit om m'n eerste DVD'tje in 5.1 te horen.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
als ik juist ben kan je de geluidsinstellingen in winDVD of eenders dewelke niet verzetten wanneer een dvdschyfje gedecteerd is..of beter gezegd , tydens dat ie spelende is.
probeer ff dvdschyf eruit te halen, instellingen juist zetten, en dan terug schyfje inleggen...
kan mischien stom detail zyn..hoop je hiermee geholpen te hebben anders moet ik je antwoord schuldig blyven
probeer ff dvdschyf eruit te halen, instellingen juist zetten, en dan terug schyfje inleggen...
kan mischien stom detail zyn..hoop je hiermee geholpen te hebben anders moet ik je antwoord schuldig blyven
Volgens mij moet je voor DD spdif passthrough gebruiken, werk hier prima met een normale Live (dus geen 5.1)
Als je deze optie niet hebt, heb je misschien een trail versie van WinDVD.
Als je deze optie niet hebt, heb je misschien een trail versie van WinDVD.
Verwijderd
Ik heb/had ook jou probleem en ook ik keek er naar uit om mijn eerste dvdtje in full ac3 te zien. Je moet hem volgens mij op spdif zetten en verder je sblive 5.1 op 5.1 modus. En anders moet je power dvd downloaden (mete cd-key erbij) want daar kon ik hem wel op 5.1 instellen.
speel mijn dvd's met powerdvd 4.0
perfect 5.1 geluid, dus probeer dit eens, als dit wel werkt ligt het aan windvd
perfect 5.1 geluid, dus probeer dit eens, als dit wel werkt ligt het aan windvd
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Dat s/pdif werkt, DD 5.1 rulez
Pagina: 1