Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op dinsdag 29 januari 2002 21:27 schreef Traag het volgende:
[afbeelding]
Misschien vertel ik nog te weinig.
Als ik dus naar de reply wil die ergen in pagina 8 staat ofzo maar dat weet ik dus niet van te voren.
Je hebt zeker niet een van de laatste topix requests gezien hier
Topix kan NIET worden veranderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik weet even niet waar het over gaat. Is dit pas langs geweest dan?Op dinsdag 29 januari 2002 21:30 schreef Traag het volgende:
LOL
Je hebt zeker niet een van de laatste topix requests gezien hier
Topix kan NIET worden veranderd
Ik wil ook nix veranderen.
Jeremy Clarkson
Ik weet het echt even niet. Begrijp je wel mijn vraag stelling?Op dinsdag 29 januari 2002 21:32 schreef Traag het volgende:
Helaas 2 tot 3 x per week, je zult moeten wachten op de nieuwe forum software
Geef even een trefwoord of de topic pagina zodat ik het even kan doorlezen.
Jeremy Clarkson
Ik hoop dat je het snapt
[edit]
GRRRRR TRAAG AAAAAAAAAAAAH!!
* BrZ gaat es aardig doen en het uitleggen
firemen: het kan op dit moment nog neit wat jij wilt, en het kan ook niet ingebouwd worden om dat de forumsoftware, TOpix, niet aangepast kan worden
[edit]
lampie moet weer es sneller zijn
He dit is een duidelijk antwoord. Ik vroeg me af of het kon/kan maar niet om het te veranderen.Op dinsdag 29 januari 2002 21:44 schreef BrZ het volgende:
Traag, volgens mij snapt hij niets van je
* BrZ gaat es aardig doen en het uitleggen
firemen: het kan op dit moment nog neit wat jij wilt, en het kan ook niet ingebouwd worden om dat de forumsoftware, TOpix, niet aangepast kan worden
[edit]
lampie moet weer es sneller zijn
Wordt ik gelijk voor dummy uitgemaakt terwijl ik niet vermoedend iets vraag of het kan
Maar goed ik wacht wel af.
Thx Brz
Weet je zeker dat je niet gewoon een beetje lui bent?Op dinsdag 29 januari 2002 21:25 schreef firemen het volgende:
Is er een manier om gelijk naar de pagina te gaan? Als ik de search gebruik voor bijvoorbeeld "olympus c-100" dan krijg ik een aantal pagina's waar dat onderwerp zich bevind. Maar nu staat er ook een tussen met 10 pagina's en om nu al die 10 pagina's door te spitten wil ik gelijk naar de desbetreffende pagina.
Kan dat ?
Zoveel moeite is het nu ook weer niet?
Met CTRL-F kun je per pagina zoeken naar "olympus c-100".
Dan kan het echt niet lang duren voordat je het gevonden hebt...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Nee ik ben niet een beetje lui want je hebt ook topics die wel 30 of 40 pagina's lang zijn en als ik tijd kan besparen dan doe ik dat graagOp dinsdag 29 januari 2002 21:50 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon een beetje lui bent?
Zoveel moeite is het nu ook weer niet?
Met CTRL-F kun je per pagina zoeken naar "olympus c-100".
Dan kan het echt niet lang duren voordat je het gevonden hebt...
dan doe je toch meer posts per paginaOp dinsdag 29 januari 2002 21:54 schreef firemen het volgende:
[..]
Nee ik ben niet een beetje lui want je hebt ook topics die wel 30 of 40 pagina's lang zijn en als ik tijd kan besparen dan doe ik dat graag
(en dat plaatje van topix voor dummies was er niet voor bedoeld om jou voor dummy uit te maken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Aantal posts per pagina hoger zetten en dan via CTRL + F zoeken?Op dinsdag 29 januari 2002 21:54 schreef firemen het volgende:
[..]
Nee ik ben niet een beetje lui want je hebt ook topics die wel 30 of 40 pagina's lang zijn en als ik tijd kan besparen dan doe ik dat graag
damn OiSyN was eerder
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ga ik doen als goed alternatief.Op dinsdag 29 januari 2002 21:57 schreef blackd het volgende:
[..]
Aantal posts per pagina hoger zetten en dan via CTRL + F zoeken?
edit:
damn OiSyN was eerder
Ene No hard feelings