Toon posts:

Terratec DMX --> 6Fire 24/96

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een mailtje had gestuurd naar Terratec om te klagen dat er voor de Soundsystem DMX geen drivers zijn voor Windows XP (althans, niet voor het digitale gedeelte van de kaart), boden ze me de mogelijkheid om mijn DMX (ik heb dus een echte DMX, dus GEEN DMX XFire) te upgraden naar de 6Fire 24/96 voor 127euro.

Is dat een beetje redelijke prijs voor die upgrade, en is die 6Fire 24/96 dat geld waard (tov die DMX)?

BTW: weet iemand ongeveer verzendkosten (is binnen NL)

Verwijderd

Ik weet niet wat ie heeft gekost maar ik heb voor m'n 6fire24/96 bij informatique 261 Euro betaald.

Of het de upgrade waard is moet je zelf bepalen. Zelf vind ik het een topkaart voor de prijs. :D

Verwijderd

Topicstarter
denk dat k m maar ga omruilen voor die 6fire 24/96, die kaart ziet er echt goed uit...

Verwijderd

Ik zou het net niet doen , ze moeten je helpen met wat je hebt , niet je bankrekening plunderen ! Als er iemand in onze winkel met een defect moederbord komt moeten we ook niet zeggen dat ie het kan upgraden naar een nieuwer voor 127€ , dan moeten we hem helpen met wat ie heeft zonder hem figuurlijk uit te kleden ...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 21:57 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zou het net niet doen , ze moeten je helpen met wat je hebt , niet je bankrekening plunderen ! Als er iemand in onze winkel met een defect moederbord komt moeten we ook niet zeggen dat ie het kan upgraden naar een nieuwer voor 127€ , dan moeten we hem helpen met wat ie heeft zonder hem figuurlijk uit te kleden ...
m, vind t opzich wel redelijk hoor, ik heb die kaart op 15-08-2000 gekocht, dus om na 1,5 jaar nog te gaan zeuren over garantie...

Tevens hebben ze me ook een upgrade naar de 6pack 5.1 aangeboden voor 40 euro, alleen dat vind ik geen interessante optie...

Verwijderd

Ja er zijn mensen die hebben altijd wel wat te klagen. Zelf heb ik ook alleen positieve ervaringen met Terratec. Ik had destijds een 16/32 dacht ik. Was toch 450 piek voor dat isa kaartje. Maar goed tijden gaan snel en er kwamen snellere mobo's en cpu's. Wilde de kaart niet meer draaien. Eén telefoontje en en ik kon m'n kaart naar hun opsturen. 3 dagen later stond er een bezorger met m'n toen al dik 2 jaar oude kaart voor de deur!
Pagina: 1