Toon posts:

No Dial Tone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey PEeps,

HEb een volgende probleempje met ISDN en SUPERWEB.
Yep.... combinatie die nooit samen zullen gaan.

Ik het superweb al een tijdje en in het begin lukte het inbellen nog wel aardig.
Maar naarmate de tijd vordert krijg ik meer last van inbellen.
Truukje hiervoor is dat ik dan een prog. gebruik waarbij er steeds ingebelt wordt na 1 a 2 sec.
Nou is het de probleem dat ik na een tijdje bericht krijg dat er geen Dial tone is.
Erg verkeerd, want als ik zit te bellen en zo'n "NO DIAL TONE" krijg, dan wordt mijn gesprek automatisch eruit gekickt.

Wie weet hoe ik die "NO dial tone" kan vermijden ??

Please help......veel probs hiermee !!!!!

Ciao !

Verwijderd

van provider veranderen

Verwijderd

Ik zit zelf ook op Superweb en je kan gewoon dial-up gebruiken (0-sec w8 tijd) zo bel je 60x per minuut op en zit je in no-time op Superweb. Dit kan je maximaal 99x doen, dus ff na 1,5 min kijken of je niet al op het internet zit. Het inbellen is dan ook niet zo'n probleem bij superweb. Het zijn de afgesloten poorten (AARRGGHH, WAAROM HEBBEN ZE DIT GEDAAN?) Het gemis van dit kost ze hun kop...Als die andere ISP op is ga ik meteen daarheen: dual-ISDN/ GEEN telefoon/abbonnement/inbelkosten ... alleen wat reclame op je scherm...maar we weten allemaal hoe je dat kan vermijden...Als de snelheid net zo hoog is als bij Superweb ben ik dan dik tevreden. (Ik ping de proxy-server op 22ms. TMFweb had nog altijd 35)
Ook heb ik gespeeld op een kabelservertje (met superweb) met een ping van 60.