Hoi.,
Ik ben bezig met een CS Stats Systeem.
Ik heb dus verschillende servers.
Deze moet ie controleren en dan de users er uit halen, dat lukt wel, en deze opslaan.
Als ik het met mysql doe, dan word het zo:
het gaat niet om dat het voorbeeld hier boven werkt, tuulk niet, maar dan zie je hoeveel querys ie gaat genereren.
Hij selecteerd dus eerst alle servers die die moet checken uit de DB, stel dit zijn er 50, dan maakt ie 50 lussen, en daar nog eens rond de 18 lussen in, omdat er ong. 18 spelers op een server zitten, dit leverd dus super veel querys op, 50x18=900 qeurys, overgens word dit door een cronjob gedaan om de minuut.
Dit is dus niks, maar ik vraag me af, hoe doe ik dit met bestanden, de structuur bedoel ik dus.
Dus of ik met arrays moet kloten, of met regels onder elkaar.
Met files schrijven/lezen ben ik geen kei, werk altijd emt mysql, dat rocks.
Maaruh, snappen jullie mijn probleem?
Alvast hartstikke bedankt.
Ik ben bezig met een CS Stats Systeem.
Ik heb dus verschillende servers.
Deze moet ie controleren en dan de users er uit halen, dat lukt wel, en deze opslaan.
Als ik het met mysql doe, dan word het zo:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? // een algemeen voorbeeld $query = mysql_query("SELECT * blabla"); while ($row = mysql_fetch_object($query)) { while (aantal players) { mysql_query("insert "); } } ?> |
het gaat niet om dat het voorbeeld hier boven werkt, tuulk niet, maar dan zie je hoeveel querys ie gaat genereren.
Hij selecteerd dus eerst alle servers die die moet checken uit de DB, stel dit zijn er 50, dan maakt ie 50 lussen, en daar nog eens rond de 18 lussen in, omdat er ong. 18 spelers op een server zitten, dit leverd dus super veel querys op, 50x18=900 qeurys, overgens word dit door een cronjob gedaan om de minuut.
Dit is dus niks, maar ik vraag me af, hoe doe ik dit met bestanden, de structuur bedoel ik dus.
Dus of ik met arrays moet kloten, of met regels onder elkaar.
Met files schrijven/lezen ben ik geen kei, werk altijd emt mysql, dat rocks.
Maaruh, snappen jullie mijn probleem?
Alvast hartstikke bedankt.