Toon posts:

Compaq Armada 1500 Display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb laatst en oude Compaq Armada 1500 (laptop dus) gekregen.. helaas werkt de display hiervan niet (externe monitor wel) nou heb ik hem opengemaakt en zag dat er 2 zwarte en witte draadjes er uit zagen alsof ze afgesneden waren. Ze werden verbonden via een connector en verbonden zich tussen het 'scharnier'. Weet iemand of ik dit nog kan maken en zo ja waar moet ik deze draadjes mee verbinden?

bvd

Verwijderd

ehhmm als ik mij goed herinner hebben die niet veel met de display te maken, die wordt aangestuurd door een dun flatcabletje. Jammer voor je display, maar waarschijnlijk niet te repareren. Zou je anders even aan een echte compaq monteur moeten vragen, elk type compaq is nl. weer anders

Verwijderd

Tussen dat scharnier van je scherm naar de laptop lopen niet alleen die zwart/witte kabeltjes, maar ook als het goed is een flatkabel. Sommige oudere hebben ook nog langs de zijkant een bos draadjes. Als daar niks mis mee is dan is je beeldscherm waarschijnlijk net binnen kapot waar de flatkabel of draadjes aan zitten. Dit is niet te repareren.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
heb helaas hier een 1580dt staan met defect mobo, en een WERKENDE tft scherm

laptop verkopen, of intresse in mijn laptop, mail maar ff, zie user details voor mail...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
zou jammer zijn als het niet te repareren is.. de rest van de flatcables e.d. zit er nog wel gewoon en als ik em aanzet flikkert het wel even...