Toon posts:

CNN internationale politieke partij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn stelling:

CNN is een internationale politieke partij!

(Ik zeg verder niets... denk er alsjeblieft goed over na voor je antwoord, deze stelling komt niet uit de lucht vallen)

Succes!!! :)

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Er kan niet op gestemd worden en ze hebben geen leden, dus is het geen politieke partij.

Bovendien is het de bedoeling dat een nieuwszender feiten brengt. Over het algemeen doen ze dat ook. Een duidelijk eigen mening hebben ze niet.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je gelijk in. Ze zijn inderdaad geen officiële partij, maar ik had het over hun invloed :)

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Als CNN echt het publiek zou beinvloeden als een politieke partij, dan zou de partij die CNN aan haar kant heeft in amerika gemakkelijk de verkiezingen winnen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Ik beschouw CNN niet als een politiek partij, maar meer als een verkondigger van het democratische kapitalisme.

Verwijderd

Ik zou hooguit willen zeggen dat CNN internationaal politiek gekleurd is. Of de oprichter ervan ooit nog een politieke partij opricht is nog maar de vraag. >:)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 14:06
Het is eigenlijk een gigantisch propaganda-apparaat..

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 16:44

vinnie1908

Appel != peer

Op woensdag 30 januari 2002 00:18 schreef Urnie het volgende:
Hear Hear

Het is idd een verlenging van de machtige hand van de grootste lei(ij)der van de wereld

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 15:31 stotterde vinnie1908 het volgende:

[..]

Hear Hear

Het is idd een verlenging van de machtige hand van de grootste lei(ij)der van de wereld
Misschien zou je kunnen aangeven waarom je zoiets uitkraamt?
(motivatie enzo :+) )

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 00:18 schreef Urnie het volgende:
helemaal mee eens
ze lullen er heel wat bij, bijvoorbeeld ook in afghanistan, maar verder hebben ze wel een goede service.. ik keek naar CNN op 11 september.. meest live beelden, tho kon ik mijn ogen niet geloven, maar dat staat hier los van

Verwijderd

Topicstarter
Klopt Urnie!! Daar ging het mij om!! Propaganda!!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 18:13 schreef Strike het volgende:

[..]

helemaal mee eens
ze lullen er heel wat bij, bijvoorbeeld ook in afghanistan, maar verder hebben ze wel een goede service.. ik keek naar CNN op 11 september.. meest live beelden, tho kon ik mijn ogen niet geloven, maar dat staat hier los van
Heeft iemand hier voorbeelden van, of zitten jullie maar wat in het rond te blaten.?

Verwijderd

Ik ben gek op nieuws maar heb alweer sinds 11 september niet naar CNN gekeken... :o .

We krijgen hier in Enschede per 01-02-'02, BBC-24Hours-News op de Kabel en ikzelf hoop dat die zender niet zo vergeven is van reclame dan CNN.

Elke keer als ik erlangs zapp 'moet' ik met Singapore Airlines naar Azië vliegen of met American Airlines naar The States maar ik wil gewoon wereldnieuws en geen geblaat van die huilebalk Bush die zich verslikt in een 'pretzel'... :r

Verwijderd

Ik denk dat je je stelling makkelijk kunt ombuigen naar : de media is een politieke partij.

Natuurlijk.. mensen zijn goedgelovig van aard.. als iets wordt gebracht via massa media, geloven we dat. We gaan daar op in, vinden het interessant etc. "Zendtijd voor de politieke partijen" .. Een manier voor de politiek om duidelijk kenbaar te maken waar ze voor staan (MET stempel). Reclames, tv programma's .. worden allemaal ontworpen om de maatschappij een bepaalde kant "uit te duwen".. Neem in overweging alle maatschappelijk moraliserende shows in USA (Full House-klonen).. Beavis en Butthead mag ook, maar alleen maar omdat we duidelijk kunnen zien dat WAT ze doen.. dom is.

Natuurlijk is de TV een kanaal van de "heersers" om het volk te sturen.. in de tijd van de romeinen deden ze dat met Theater (de held die te veel wil en dan het deksel op zijn neus krijgt...)

.. tja, wereld zit vol met beinvloeding.. Mijn idee ? Niet tegen verzetten, maar eruit pikken wat je ZELF belangrijk vindt. :+

Maak Feest !

gr., Muizz

Verwijderd

Topicstarter
Mee eens!!! *D

Verwijderd

CNN is een stukje van de NSA.

Verwijderd

Topicstarter
leg uit? mischien bronnen? :?
Pagina: 1