I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Het lijkt mij toch sterk dat je voor je studie niet met nieuwere technologie mag werken?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Mogen? misschien wel, maar kunnen ...Het lijkt mij toch sterk dat je voor je studie niet met nieuwere technologie mag werken?
het is namelijk zo dat mijn school geen Visual Studio .NET heeft of dergelijke.
En een tweede punt is dat het een groepswerk is met twee. ASP leren we op school en ik denkt niet dat ik kan eisen van mijn partner dat hij ook ASP.NET moet gaan kunnen (of wel?
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Misschien heb je de topix over dit onderwerp nog niet gelezen, maar het schijnt dat asp.net heel erg positief ontvangen is!
Ik kan er nog helaas niet mee werken omdat mijn ISP nog geen ASP.NET ondersteund, maar als zij dat eenmaal gaan doen, stap ik helemaal over!
Neem eens een kijkje op www.asp.net en 4guysfromrolla. Daar staan goede vergelijkingsmaterialen (mooi scrabblewoord) Succes
Ik kan er nog helaas niet mee werken omdat mijn ISP nog geen ASP.NET ondersteund, maar als zij dat eenmaal gaan doen, stap ik helemaal over!
Neem eens een kijkje op www.asp.net en 4guysfromrolla. Daar staan goede vergelijkingsmaterialen (mooi scrabblewoord) Succes
ik geloof dat je met ASP.NET veel meer talen binnen het ASP raamwerk kunt gebruiken (C# en J# etc.) maar het kan nooit kwaad om eerst gewoon met ASP te beginnen (VBscript, Jscript of perl ofzo) en hangt ook van je server af...
en wat je wilt natuurlijk (in ASP.NET zitten veel dingen waar je in ASP server componenten nodig hebt enzo)
en wat je wilt natuurlijk (in ASP.NET zitten veel dingen waar je in ASP server componenten nodig hebt enzo)
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...