Toon posts:

internet via kabel of satelliet ??

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik word gek van de telefoon rekening die maar steeds hoger word! Dus wilde ik kabel maar ik woon in Zandvoort, en volgens mij kan dat niet via UPC of Chello??
En als het goed is kan je ook internetten via de satelliet maar daar weet ik helemaal niets van, behalve dat het duur is volgens mij.
Maar kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is voor kabel of satelliet, niet superweb ofzo want daar zat ik al bij maar heb ik opgezegd dat was/is zo erg slecht :(

Alvast bedankt mensen :)

Verwijderd

Kabel is natuurlijk beter want je hebt geen telefoon kosten met de sateliet wel want je moet nog steeds inbellen voor je upstream.

Ik geloof dat een upstream via de sateliet rond de 6000 piek kost. :(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

En die doorvoersnelheid is ook nog niet echt adembenemend.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik nou met die satelliet, da's zo fokking duur, maar weet je (jullie) ook wanneer, of het wel hier in Zandvoort komt want ik word gek :)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
De vraag is eigenlijk, hoe hoog is die telefoonrekening?
Als je meer dan 400,- per 2 maanden aan i-net kwijt bent zou je sateliet kunnen nemen met een suberweb abo erbij voor upload, kost je dan 60 piek over 2 maanden, sateliet erbij en dan kom je denk ik op 260 gulden per 2 maanden uit. Heb je casema zou je dat ook kunnen doen, wordt alleen dan 60 piek meer.
( Casema heeft wel snelle upload, gem 9K/sec tegenover 3K/sec download.

Verwijderd

Topicstarter
Het is (veel) meer dan 400 per 2 maanden, maar de aansluitkosten van de satelliet zijn toch duur of niet??
En superweb wil ik niets mee te maken hebben da's zo slecht :(
Het downloaden gaat toch ook langzamer dan met kabel, vanwege de afstand ofzo toch??

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 15:22
Volgens mij is het niet mogelijk om met sateliet online te gamen, want dan heb je regelmatig een zware lag (toch???)

Verwijderd

zware lag ...schei toch uit man :) je hebt zo verbinding met de marsmannetjes kan je lekker samen mee gaan quaken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik dan info over die satelliet verbinding??
De ene zegt dat het langzaam gaat, de andere zegt weer snel, weten jullie dan ook een homepage waar ik zulke info kan lezen ??

Verwijderd

Topicstarter
F600,= nederlandse gulden, da's toch een bedrag, en de abonnements kosten, alles inclusief BTW dus dat word er nog afgetrokken, dat is het hardware pakket ofzo, maar online spelen gaat dus ook goed. Ik snap niet veel wat er op die website staat dus ;)
Maar dat klinkt wel goed, tenzij 1 van jullie het ten zeerste afraad omdat...
Of moet ik nog gewoon wachten op kabel, dan bel ik UPC morgen wel...?

Verwijderd

ik zou toch even navragen of er binnenkort kabel komt want met satelliet zit je nog met telefoon kosten. Ik heb sinds 4 weken kabel, ik heb toen ingelogd en nooit meer uitgelogd :) heerlijk gevoel.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, doe ik dat, maar er is een maar...
Daar kom ik zo wel op denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Nee, kom er niet meer op, ik bel morgen UPC wel!
O ja, moet ik UPC bellen of Chello ??

to be continued

Verwijderd

Chello is de internetafdeling van UPC, je moet dus Chello bellen of mailen.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Oke.., nu even zoals het echt is...

-De DVB-Kaarten kosten vanaf Fl. 450,- (nodig voor ontvangst)
-Het abonnement kost rond de Fl. 150,- (per jaar)
-Schoteltje van min.62cm erbij
-Upload Analoog/ISDN of Kabel
-Max. snelheid 2Mbyte/Sec. ((Alleen van EOL Site)voor gereserveerde downloads)
-Gemiddelde snelheid 50Kbyte/Sec. (na inloggen op EOL Site bij normaal surfen)

Ik ben op dit moment nog bezig onder W98 omdat de W2k drivers voor mijn kaart pas in mei 2k klaar zijn. (TechniSat SkyStar 1 DVB+TV Kaart)
Pagina: 1