Championship Manager 2000/2001

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedicMan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2021

MedicMan

Still thinking .....

Topicstarter
Correctie, Ik bedoel uiteraard 2001/2002 !!! Thx MrRudi |:(

Om het nog maar eens over het beste spel ooit te hebben.

Nou lijkt het me leuk om van iedereen eens te weten met welk team ze spellen, welke tactiek, wat ze er mee bereiken, welke spelers ze hebben en wat opvallende dingen.

Wat mij zoal opvalt is door het nieuwe transfer systeem is het mogelijk om spelers met grote namen naar kleinere clubs te krijgen, omdat ze de contracten niet meer zo lang kunnen vast leggen.
Ik speel (bijna) altijd met Feyenoord. Op en gegeven moment had ik batistuta, bridges, boywer ronaldhino bij mijn clubje lopen, een grote verbetering natuurlijk.

Duzzz, laat van je horen :)

MURPHY'S LAW: "If anything can go wrong, it will". ---> Optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt 2001/2002 neem ik aan? Aangezien je het over het nieuwe transfersysteem hebt.

Ik speel altijd met PSV als ik begin...daar heb ik 6.5 seizoen gezeten waarin ik 6 keer landskampioen ben geworden, 4 keer de dubbel heb gewonnen en 3 keer de johan fruitschaal. Tevens de twee duurste spelers ooit verkocht (van Bommel en Bouma allebei voor 117 miljoen p/s...Bouma is later weer voor 140 miljoen doorverkocht, nog steeds een record in het spel)

Toen had ik er wel genoeg van en ben ik verhuist naar Tottenham Hotspur. Daar zit ik nu in m'n derde seizoen, en sta ik bovenaan. Nog niks gewonnen met deze club maar dat had ik ook niet direct verwacht, je moet toch weer helemaal opbouwen.

Enfin, ik speel altijd een 5-3-2 formatie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
    O     O 
     FC     FC
       O
      AMC
    O     O
     MC     MC
 O   O   O    
DML   O DMC O   DMR
     DC     DC

Met de instructies: Normal,Direct Passing, Hard tackling, Pressing

Ennuh tja, ik heb ook een PSV gehad met Marco Delveccio, Luis Figo, Kieron Dyer, Steven Gerrard en Ruud van Nistelrooy (teruggekocht dus :P). als je het salarisniveau aankan komen ze wel. Nu scheelt het dat met de verkoop van Bouma en van Bommel de club opeens 232 miljoen rijker was >:)