"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Dat klopt ja...het was mij echter wel gelukt om UT te spelen via port 80. (doordat r zo veel poorten zijn gesloten kan je bijna nix meer) Ik weet alleen niet meer hoe ik dat deed.. Iemand anders een ID?
Verwijderd
volgende poorten zijn nog open, logisch want anders kan je helemaal nix meer:
HTTP 80
HTTPS 443
FTP 21
POP3 110
SMTP 25
IRC 6667 - 7000 FTP 21 Ident 113
ICQ 4000 - 4025
Over deze poorten moet het dus mogelijk zijn om te spelen lijkt mij.....
HTTP 80
HTTPS 443
FTP 21
POP3 110
SMTP 25
IRC 6667 - 7000 FTP 21 Ident 113
ICQ 4000 - 4025
Over deze poorten moet het dus mogelijk zijn om te spelen lijkt mij.....
Verwijderd
Over welk poort verbind Half-Life met WON?
Als ik wil counterstriken maakt Half-Life eerst verbinding met WON voor cd-key controle. Ik heb een paar servers gevonden met Gamespy die poort 4000 gebruiken ipv 27015 of zoiets.
Maar Half-Life kan geen verbinding met WON maken.
Als ik wil counterstriken maakt Half-Life eerst verbinding met WON voor cd-key controle. Ik heb een paar servers gevonden met Gamespy die poort 4000 gebruiken ipv 27015 of zoiets.
Maar Half-Life kan geen verbinding met WON maken.
Verwijderd
Dit is inderdaad een groot probleem-> de MASTER servers...die draaien nl altijd op poorten die afgesloten zijn. Met UT kan je de server instellen op welke poort UT "luisterd" naar connectie. Of dit ook met andere spellen via een optie kan weet ik niet, maar het moet vast lukken via een .ini-file ofzo. Helaas weet ik niet meer hoe het me gelukt was om het zo te doen. Ik weet echter wel dat het kan. Ik zal wel ergens iets verkeerd hebben gedaan, of Superweb heeft maatregelen getroffen. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk vanwege het gebruik van poort 80 (=WWW-poort), over deze poort moet het dus wel kunnen. Een nadeel is dat de server ook op poort 80 moet zijn ingesteld. Met warz is dit meestal geen probleem. Hopelijk weet iemand hier meer over, zodat ik weer overdag met superweb warz kan spelen...
Pagina: 1