Darjedi als je godverdomme doorgaat met mij in su posten brandt ik moh niet meer voor je!
Tsja kan dit niet via ICQ ?!Op dinsdag 29 januari 2002 20:40 schreef TheMaSt3R het volgende:
Darjedi als je godverdomme doorgaat met mij in su posten brandt ik moh niet meer voor je!
GVD marcel nu vraag ik om een bann!
Wat ben jij een kleine rasistische kut kleuter sorry voor me flame maar het is zo.
Als dit geen ban opleverd dan vraag ik die wel aan!
Wat ben jij een kleine rasistische kut kleuter sorry voor me flame maar het is zo.
Verwijderd
Moet dit hier??
TheMaSt3R, als je zo doorgaat krijg je geheid een ban hoor... (ik niemand op ideeen brengen hoor
)
TheMaSt3R, als je zo doorgaat krijg je geheid een ban hoor... (ik niemand op ideeen brengen hoor
Verwijderd
Duurt niet lang meer denk ikOp dinsdag 29 januari 2002 20:42 schreef DarkJedi het volgende:
Verwijderd
Dater nog geen ban is gegeven, niet dat ik het erg vind hoor, een lolletje af en toe
anders wordt het zo saai en standaard allemaal he, alles volgens de regeltjes
Verwijderd
misschien krijg je wel een ban voor dat taal gebruik jaOp dinsdag 29 januari 2002 20:42 schreef DarkJedi het volgende:
Dit is niet de plek om dit soort dingen te bespreken, en dat weet je volgens mij donders goed !Op dinsdag 29 januari 2002 20:42 schreef TheMaSt3R het volgende:
nee , hij ignored me
Kappen dus met dit gedrag Marcel, want zo schijn jij te heten
Verwijderd
Dat kan wel wezen, maar 't hoort sowiezo niet in W&L thuis... Fiets anders naar 'm toe ofzow, maar doe 't niet hier...
Hij komt hier alleen maar om te zieken, voorheen heete hij dadm en dadm2 lees die posts maar dan weet je genoeg.
En ik heb al sorry gezegt voor de flame wannabee modje!
En ik heb al sorry gezegt voor de flame wannabee modje!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.