Toon posts:

weet iemand het volgende photoshop effect?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me helpen? Ik heb hier een plaatje van een website interface alleen weet ik niet hoe ik die lichtblauwe achtergrond krijg!

Heeft iemand hier een goede tutorial voor of iets dergelijks?

Ik wil uiteraard niet die site rippen of zo, ik wil alleen dat effectje weten waarmee je zo'n resultaat krijgt, dus als iemand me kan helpen?

ik heb al iets geprobeerd met clouds en van die metaal-roest-tutorials alleen krijg ik maar niet het gewenste effect!

iemand?

http://members.home.nl/remcoeijssen/image.jpg

Verwijderd

crap, hebben alle n00b's vakantie ofzo, het spoelt hier over van dit soort vragen. Als je dit niet kan laat het dan aan een ander over of leer het zelf door boeken aan te schaffen of tutorials te lezen.

Damn :(

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ik denk niet dat diet een simpel ff n filtertje er over gooien is...

ik zou een beetje echt gaan photoshoppen. een leuk fotootje uitzoeken, misschien is dat genoeg.
anders nog een beetje klooien met noise, en blur, misschien met wat clouds. en dan met Hue/Saturation een leuk kleurtje uitzoeken...

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Iets genuanceerder dan Dhole.. maar ik vraag me wel af of tegenwoordig de hele wereld maar denkt dat alles met een druk op de knop te maken is, je concepten verzint in 2 minuten en photoshop alleen een tool is wat plugin's laad en toepast.

Sluit me aan bij de comments over dat boek. Wil je mooie dingen maken dan zul je de nodige tijd investeren. Voor Photoshop goed leren kennen is dat behoorlijk wat tijd, maar wees gerust, pays off in the future.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.