je computer drinkt liever koffie
2030Wp + 2520Wp PVoutput
LOL...Op dinsdag 29 januari 2002 20:34 schreef Geronimoos het volgende:
Nee, heb het zelf ook gehad met een andere letter..
was zon el cheapo trust bordje, gewoon ff bij de winkel langs, krijg je meestal zo een nieuwe mee..
Verwijderd
Goed bedacht!!Op dinsdag 29 januari 2002 20:34 schreef Geronimoos het volgende:
Verwijderd
OK! Ik zal wel ff mijn best doen dan..Op dinsdag 29 januari 2002 20:37 schreef miel het volgende:
ja ok maar met 2 keyboards????
Toestenbord ff achter ander systeem hangen..
Doet hij het nu wel goed dan ligt het aan de PC.
Het kan dan software of hardware-matig zijn.
Zit er USB op de PC?
Zo ja, sluit hier eens een toestenbord op aan.
Geeft hij dan nog problemen dan is het software.
Anders is je PS/2 port kapot
ok klinkt allemaal erg logisch....
maar waarom zou dan alleen de T het niet meer doen???
maar waarom zou dan alleen de T het niet meer doen???
Verwijderd
tja... inderdaad uitzoeken of het hard- of software is... dan nieuwe win install bij software en mainboard vervangen bij hardware
Makkelijkste manier: even opstarten in DOS. Windows virussen kunnen dan niet draaien en als de t het dan wel doet weet je het wel.
mooiste is als je met een schrijfbeveiligde opstartflop boot naar de dossafemode, dan weet je zeker dat er geen beestjes op je systeem zitten.Op dinsdag 29 januari 2002 21:33 schreef polaris het volgende:
Makkelijkste manier: even opstarten in DOS. Windows virussen kunnen dan niet draaien en als de t het dan wel doet weet je het wel.
misschien kun je proberen de KBC klok in het BIOS te veranderen (12MHz is standaard)? Ik vraag me af of het werkt maar je kunt het proberen.
8MHZ volgens mij.Op dinsdag 29 januari 2002 23:42 schreef voz het volgende:
misschien kun je proberen de KBC klok in het BIOS te veranderen (12MHz is standaard)? Ik vraag me af of het werkt maar je kunt het proberen.
Pagina: 1