2 swim or not 2 swim, that's the question
Zomaar vocals verwijderen is een erg moeilijk proces, denk dat je meer kans hebt om gewoon op zoek te gaan naar de instrumentale versies van ieder nummer, in 60% van de gevallen is dat wel te vinden.
Anoniem: 12337
Er zijn geloof ik wel progjes te vinden die dat eruit filteren. Alleen vaak gaat je liedje dan wel supergaar klinken, of hoor je de vocals nog vaag op de achtergrond... Op mijn versterker zit ook een functie die de vocals eruit haalt (voor de karaoke
), past 'ie de equalizer een beetje aan...
Suc6 iig...
Suc6 iig...
heb ik al geprobeerd, maar kon nergens de insturmentale versie van mn liedjes vinden.... net die 40%Op dinsdag 29 januari 2002 20:30 schreef bitprobe het volgende:
Zomaar vocals verwijderen is een erg moeilijk proces, denk dat je meer kans hebt om gewoon op zoek te gaan naar de instrumentale versies van ieder nummer, in 60% van de gevallen is dat wel te vinden.
als jullie nog willen weten welke liedjes:
Malle Babbe
Wim Sonneveld - Catootje
Klein Orkest - Leve het nijlpaard
Morgen weer een dag (Big Brother)
Christiaan - 2 vriendjes
VOF de kunst - Suzanne
Espen Lind - When Suzannah Cries
niet echt superpopulaire liedjes dus...
Uit ervaring kan ik zeggen dat die plug-in erg goed werkt, maar je moet wel wat schuiven aan de controls om het optimaal te krijgen. Helemaal perfect werkt het niet, maar als je zelf er hard overheen karaoket dan gaat het welOp dinsdag 29 januari 2002 20:46 schreef Aerox.2000 het volgende:
Probeer dit eens
...maar ik heb een bel op mijn fiets
ik heb nu dat proggie voor winamp.
maar hoe krijg ik hem nou werkend
maar hoe krijg ik hem nou werkend
heb het liever andersom, dat je alleen de vocals overhoudt.. daar kan je veel koelere dingen mee doen
Anoniem: 46060
whahaha knuppel
dat kan nooit man, zelfs niet met een pro tools systeem, dit komt omdat jouw tekst over de muziek heen zit. Je kan dan wel de lage tonen bijv weghalen maar dat komt niet goed omdat ook in die zang lage tonen zitten. dus je kan wel tonen cutten maar dan cut je het hele signaal weg het splitsen is haast niet mogelijk
dat kan nooit man, zelfs niet met een pro tools systeem, dit komt omdat jouw tekst over de muziek heen zit. Je kan dan wel de lage tonen bijv weghalen maar dat komt niet goed omdat ook in die zang lage tonen zitten. dus je kan wel tonen cutten maar dan cut je het hele signaal weg het splitsen is haast niet mogelijk
Anoniem: 2553
Een beetje kloten met SoundForge of CoolEdit wil misschien ook resultaat opleveren...
Maar 100% die zooi eruit krijgen is mij nog nooit gelukt
Maar 100% die zooi eruit krijgen is mij nog nooit gelukt
Je kan ook op zoek gaan naar die liedjes in midi formaat.
(*.mid)daar zijn er heel veel van te vinden.
kijk hier 'ns tussen: http://www.google.com/search?hl=nl&q=malle+babbe+midi&lr=
(*.mid)daar zijn er heel veel van te vinden.
kijk hier 'ns tussen: http://www.google.com/search?hl=nl&q=malle+babbe+midi&lr=
Dit lukt je zelfs met nero hoor , sleep maar eens een paar nummers in je playlist en klik dan op properties , dan kun je zang zo goed als wegfilteren.
Het werkt niet perfect maar het werkt
Het werkt niet perfect maar het werkt
searisk
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
tnx voor die google tip, heb nou alleen "Quincy - Morgen weer een dag" en "Dennie Christiaan - 2 vriendjes" nog nodig. maar die ken ik nergens vinden 
maar ff een vraagje: kan je niet gewoon zelf met een proggie een soort midi-files maken (in die kwaliteit)?
maar ff een vraagje: kan je niet gewoon zelf met een proggie een soort midi-files maken (in die kwaliteit)?
Pagina: 1