Superweb : Geen ICQ2K en Imesh

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Shit man
Zodra ik ingebeld ben bij superweb kan ik niet meer icq'en en ook niet meer Imesh'en.

Voorheen was er nix aan het handje, maar sinds icq2k install kom ik niet meer online.

Vandaag heb ik Imesh toch maar eens gedowned, en die werkt ook niet onder SW.

Ik heb bij beiden de proxy server ingesteld, (bij icq2k het icq-adres van Superweb).

Wat doe ik fout?

Verwijderd

mmm
Bij mij doet icq2000 het ook niet. Imesh heeft het nooit gedaan.
Misschien heeft het sluiten van bepaalde poorten door superweb er iets mee te maken?

Verwijderd

icq 2000 doet het bij mij wel met superweb >> moet je ff bij superweb kijken voor instructies kijken >> je moet instellen dat het maar over een paar poorten heen moet gaan

en voor imesh kan je ook gewoon hun website voor gebruiken >> imesh.com >> dan heb je eiglijk hetzelfde :7

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:00
Zo heb ik Icq 2000 aan de gang bij superweb:
Onder preferences heb ik de volgende instellingen veranderd in de optie Connections Bij general heb ik de connection type veranderd in permament.
Onder server heb bij de login server de port veranderd in 20. en bij proxy setting ik heb using firewall -> not using proxy ingesteld.

Verder kan Imesh volgens mij niet werken omdat de firewall dan socks moet ondersteunen en volgens mij dat superweb dat niet.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
K thanx

Ik zal het later op de dag wel proberen.