Toon posts:

Leadtek Winfox software werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje met me Leadtek GeForce2 Pro (64 MB DDR). De kaart werkt op zich goed, maar de bijgeleverde software niet. Winfox (zoals het proggie heet) heeft wel gewerkt onder win98 en win2k, maar wil het nu niet meer goed doen. De hardware monitor kan ik niet meer aanklikken. Hierdoor kan ik dus de temperatuur en fan snelheid niet in de gaten houden. Verder doet het proggie het wel.

Ik heb de nieuwste versie van leadtek.tw geprobeerd, ook de win2k versie. Maar geen succes. Ik heb de leadtek drivers daarbij ook geinstalleerd ipv detonators, nog steeds geen succes. Nu heb ik alles van het originele cd'tje nog eens geinstalleerd, en nóg geen succes.

Wat kan dit zijn?

Via de search kwam ik dit probleem nog een paar keer tegen, maar geen echt antwoord. Dus ik probeer het nog maar es..

BTW, of zijn er ook andere (3rd party) programma's die dit uit kunnen lezen?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, al gefixed met de beta versie van de nieuwste winfox (ergens anders op internet gevonden).

Verwijderd

Wel zo makkelijk om dan even te vermelden waar die versie te vinden is waarbij de hardware monitor onder xp werkt *D

Hier dus:

ftp://ftp.leadtek.com.tw/entertainment_graphics/winfox/winfox_20_20103.exe

Verwijderd

Topicstarter
jah sorry, was de link vergeten te copy/pasten en kon hem weer niet vinden ;).

Is in ieder geval niet op leadtek.tw te vinden die link, erg vaag.

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 14:13

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Op woensdag 30 januari 2002 22:29 schreef OldSkooL het volgende:
Wel zo makkelijk om dan even te vermelden waar die versie te vinden is waarbij de hardware monitor onder xp werkt *D

Hier dus:

ftp://ftp.leadtek.com.tw/entertainment_graphics/winfox/winfox_20_20103.exe
Ik ben dus op zoek naar de nieuwe versie van winFox die dus wel onder XP werkt, ik kan 'm alleen nergens vinden, deze link werkt bij niet, weet iemand nog een link?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ftp://ftp.leadtek.com.tw/entertainment_graphics/winfox/WinFox_20_20304.zip

xie net dattie niet werkt...

als je naar ftp://ftp.leadtek.com.tw/entertainment_graphics/winfox/ gaat kan je wel files downloaden. WO die winfox_20_20304.zip

Verwijderd

dat winfox werkt bij mij alleen als ik de drivers van leadtek heb, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

bij mij werkt het gewoon met de nvidia drivers...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Bij mij werkt ie ook nog steeds niet. Maar ik heb een Ti4400. Heeft ie de HW monitoring feature wel?

• Super_Grover

Super_Grover

Ik heb een link maar nu is voor mij de vraag of de harware monitor het doet, daar gaat het mij dus om, in ieder geval de nieuwe versie van WinFox:

ftp://leadtek.com./winfox/v20.zip

• Super_Grover

Super_Grover

Deze link werkt wel en het programma installeert ok goed maar de Winfox utility werkt dus niet:
ftp://leadtek.com./winfox/v20.zip

ik werk wel met 2 videokaarten en als ik instellingen wil wijzigen in het menu van winfox springt de 2e monitor op tilt en het systeem loopt vast, ook de functie voor Hardware montioring werkt niet!
Detonator 28.32 werkt echter uitstekend, maar ik wil mijn Geforce2 overclocken en wil dan graag de temperatuur weten! Zijn hier geen andere programma's, zoiets mother boardmonitor?

Verwijderd

ik kreeg winfox 2.0 standaard bijgeleverd met m`n geforce 3, stond op die driver cd. Enneh, het is echt kut om voor die leadtek kaarten goeie drivers te vinden :(

Verwijderd

Detonators zijn prima drivers voor Leadtekkaartjes en dat winfox heb je niet nodig, overklokken via coolbits of via bios..

Kan mij mijn temp van mijn kaart schelen..zal wel goed wezen..want hij draait perfect..
Pagina: 1