Het zit ver onder de 90 graden, hetgene AMD zelf aangeeft als maximum temperatuur. En daar zit je ver onder.
Mocht je willen overklokken, zou ik wel zorgen dat de temp niet veel hoger wordt.
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Stressed is na 3dmark2001. Cooler is Swiftech mc370 met coolermaster fan.Op dinsdag 29 januari 2002 19:04 schreef SH007 het volgende:
redelijk(voor niet al te beste koeling).
edit: hoe stressed, met wel programma?
dat is niet stressed te noemen, gebruik prime95 of burn7k voor een paar uur en je zal je temperatuur verder zien stijgen.Op dinsdag 29 januari 2002 19:07 schreef marcell het volgende:
[..]
Stressed is na 3dmark2001. Cooler is Swiftech mc370 met coolermaster fan.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
met een Swiftech mc370??! dan ligt het denk ik aan je fan hoor, ik heb zelf dezelfde heatsink, alleen dan in combinatie met een PAPST 8 CM fan (met fanadapter), en op een duron 700, maar deze houdt hij toch op 30 graden (ook stressed)Op dinsdag 29 januari 2002 19:07 schreef marcell het volgende:
[..]
Stressed is na 3dmark2001. Cooler is Swiftech mc370 met coolermaster fan.
btw , link doet het niet
haha moet niet zijn .sk maar .tkOp dinsdag 29 januari 2002 19:36 schreef pietersg het volgende:
Dit is altijd handig
Maar die 55 graden wil nog wel, maar mag niet warmer
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
LOLOp dinsdag 29 januari 2002 19:43 schreef PASware het volgende:
[..]
haha moet niet zijn .sk maar .tk
Maar welke knurft heeft nou speciaal voor dat doel zo'n domeinnaam aangevraagt???
Zijn die soms een euro in de maand ofzo?
is prima hoor, maar voor een athlon XP vrij warm
Verwijderd
Dit is met een standaard coolermaster (DP5-6I31A) en zonder Arctic Silver II (nog niet ontvangen). Wel heb ik twee casefans op 7 volt (voorkant zuigen, achterkant blazen).
Volgens mij is die 55 graden erg hoog, misschien is de kast heel warm, raakt de heatsink je processor niet, of moet je de fan omdraaien (don't take my word for it
nee gratisOp dinsdag 29 januari 2002 19:48 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Maar welke knurft heeft nou speciaal voor dat doel zo'n domeinnaam aangevraagt???
Zijn die soms een euro in de maand ofzo?
Gratis? Wat zeg je me nou?Op dinsdag 29 januari 2002 20:05 schreef salvador4 het volgende:
[..]
nee gratiszo heb ik www.radeon8500.tk een keertje aangevraagd
Raku
Verwijderd
Welke Neng Tyi cooler gebruik je (links
hoe doe je dat man! ik heb een amd xp 1700+ , 8KHA+ , CM6131c geen arc. silver , geen casefans en na een uur counterstriken wordt ie 53 gradenMijn Athlon XP 1800+ wordt stressed (continu ) niet warmer dan 46 graden, kast is 27 graden (Mobo: Epox 8KHA+, software: Speedfan 4.02).
Dit is met een standaard coolermaster (DP5-6I31A) en zonder Arctic Silver II (nog niet ontvangen). Wel heb ik twee casefans op 7 volt (voorkant zuigen, achterkant blazen).
Volgens mij is die 55 graden erg hoog, misschien is de kast heel warm, raakt de heatsink je processor niet, of moet je de fan omdraaien (don't take my word for it )
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Misschien de airflow?Op dinsdag 29 januari 2002 20:39 schreef LoW.R1D3R het volgende:
[..]
hoe doe je dat man! ik heb een amd xp 1700+ , 8KHA+ , CM6131c geen arc. silver , geen casefans en na een uur counterstriken wordt ie 53 graden
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Achter Voor
| |
< Antec fan |
| (CPU) |
| |
| (Gforce 3) |
| |
| (HDD) |
| Antec fan <
| |
| |
|___________________________| |
Misschien komt het door de belasting van je grafische kaart?
De kast is overigens een Antec SX 1030B
Heb hier een AMD Athlon XP 1700+ @ 1529Mhz. (1800+) stressed op 40/41 graden en idle 33 graden. Ik heb geen idee wat voor cooler (Coolermaster ofzoOp dinsdag 29 januari 2002 20:39 schreef LoW.R1D3R het volgende:
[..]
hoe doe je dat man! ik heb een amd xp 1700+ , 8KHA+ , CM6131c geen arc. silver , geen casefans en na een uur counterstriken wordt ie 53 graden
Verwijderd
Verwijderd
Mijn bios, zegt echter dat mijn CPU 39(
Ik moet mijn bios geloven he? die asus probes zijn niet zo best he?
Verwijderd
Verwijderd
IEMAND?Op dinsdag 29 januari 2002 21:12 schreef dvis2 het volgende:
Hey, ik heb een vraag. Mij asus probe zegt dat mijn CPU 52graden is.
Mijn bios, zegt echter dat mijn CPU 39() graden is.

Idle: 44 Graden
Stressed: 51 graden
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Tja, dunno... Mijn Asus PC Probe zei dat m'n 1800+ idle 55° was...Op dinsdag 29 januari 2002 21:12 schreef dvis2 het volgende:
Hey, ik heb een vraag. Mij asus probe zegt dat mijn CPU 52graden is.
Mijn bios, zegt echter dat mijn CPU 39() graden is.
Nog niet gekeken in BIOS...
Verwijderd
waar kan je die progjes halenOp dinsdag 29 januari 2002 19:15 schreef salvador4 het volgende:
[..]
dat is niet stressed te noemen, gebruik prime95 of burn7k voor een paar uur en je zal je temperatuur verder zien stijgen.
( tenzij je echt goede fan's gebruikt )

3Dmark 2001SE

Boventemp: Mammaplank
Ondertemp: CPU
Stress test software : SETI@HOME
Ps. 't is een AMD-XP1700@1551mhz. met Papst-80X80 industrial coolers...
Lekker stil en toch extreem cool.
Linkjes bijgewerkt