Superweb

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met supernep? eh ik bedoel superweb.

Krijg de hele tijd foutcode 676 lijn is bezet.

Hoe vaak moet je proberen om verbinding te krijgen?

zijn er ook alternatieven voor supernep? He doe ik het weer ik bedoel superweb!

Verwijderd

Die error kun je gewoon 'ignoren' denk ik, ik weet niet wat voor error het is maar zal vast ISDN zijn..

En nee, er zijn tot op heden nog geen alternatieven die vergelijkbaar zijn met Superweb.

• Crazyhorse
  • Laatst online: 19-08 16:25
Ik heb geen isdn

hoe ignore ik die error dan?

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Het enige wat je kan doen is balen en s'nachts, ochtend en vroeg in de middag internetten, daarna wordt het veel te druk en kan je er vrij moeilijk tussen komen. Wacht even op een andere provider met flat-free internet of neem ISDN. Al is dat kostbaar en later overbodig i.v.m. ADSL.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Je kan een programma zoals superdialer gebruiken om automatisch opnieuw in proberen te bellen en fouten ignoren.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Quote>>En nee, er zijn tot op heden nog geen alternatieven die vergelijkbaar zijn met Superweb.<<

niks is vergelijkbaar met superweb Niels,want dat zuigt nog steeds,blij dat ik ben opgestapt

Verwijderd

Ik heb het niet over de kwaliteit maar over het 'pakket' wat ze bieden..

hier staan trouwens nog wel wat alternatieven die niet hetzelfde bieden maar wel (sommige in beperkte maten) gratis internet aanbieden.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
niels zit toch niet overal reclame te maken voor die site.........

• Timmey
  • Niet online
Superweb is kut, neem kabel of 1 van de alternatieven.

Verwijderd

euhm als er geen kabel beschikbaar zou ik zo niet een ander alternatief weten voor tikloos internetten, en nog steeds (ja moeilijk te geloven maar waar ) is niet overal kabel beschikbaar.

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 19:38
Ja Echt, dat superweb is 3x niets... Fout.. ok :).. voor het inbellen heb je wel isdn nodig.. Met superdial is het inbellen zo gebeurt. En ja och, de snelheid.. zal ff mijn gegevens laten zien..ik heb nu ong. 21.300.000 bytes in 46 minuten.. Jongens ga eens ff rekenen.. dasuh ;).. mom..7,53 kb/s... Vind ik eigenlijk best wel matig voor 1 isdn-lijn..

Verwijderd

LOL...neem gewoon een echte provider , voorkomt een hoop ergenis.
Ben al 2 maanden bezig mijn abbo-geld terug te krijgen voor die 0 minuten die ik gebruik heb kunnen maken van hun diensten....
Personeel hebben ze van straat geplukt.....dus het kan nooit veel worden.

Tip: neem ook geen VobisWeb ...is namelijk van Supernep.....

Verwijderd

Vobis? Wa's dat voor een vies woord? :r

Verwijderd

Ik ben ook best tevreden over Superweb. Met W2K kun je ook netjes instellen dat 'ie iedere sec. een inbelpoging doet, na een minuut of 8 ben je wel binnen (even wat drinken, even naar de WC en je zit erin). En de snelheid is ook prima hoor... 7,5 kBps haal ik ook wel! Prima boel...

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Om ff in de viper stijl te blijven:

29.130.771 bytes.
In 1 uur en 5 minuten.

Nou mij hoor je niet klagen :)
Met ISDN is het gewoon heeeel goed..

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ja een ding is inderdaad zeker. Heb je geen isdn dan kun je beter ook geen superweb hebben. Man wat ben ik blij nu ik sinds een week isdn heb.

Verwijderd

Gewoon een Kabel abbo aanvragen....

Daz paz ok! :)

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 17:06

cor-gijs

Dig further for bigger hole

en wat dan als je al ruim 2 maanden geleden het superweb pakket aangevraagd heb,maar het nog steeds niet binnen heb, zodat je weer 150 piek aan je pa kan dokken vanwege extreem internetgebruik? (F200 in 2 maanden, perongeluk een gratis provider met een 0900 nummer gekozen =altijd 7 cent per minuut)
hoe lang hebben jullie op dat pakket moeten wachten?
anders vraag ik het gewoon nog een keertje aan
:)

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
admiral: Ik heb 56k6 + superweb.
Gaat gewoon goed....alleen soms dan zit ik er na 99 keer nog niet in! :(

EN het is gewoon kut als je ff snel je mail wilt checken.
Ik heb d'r dus ook een xs4all accountje bij.

• Thijs
  • Laatst online: 13-08 18:18
Superweb is op zich wel relaxed... ik had me aangemeld and all, en toen ik er eenmaal bijzat, kon ik redelijk snel online met ISDN en de snelheid werd steeds hoger. Ik dacht: "perfect!". Zelfs toen ik zag dat ze na 3 maanden nog steeds niets van mn bankrekening hadden afgeschreven, dacht ik: "yippie, 100% gratis internet!". Maarja, dat was natuuuuuurlijk weer een fout in hun administratie, met gevolg dat ik niet meer kon Superweb-en en dus moet ik opnieuw aanmelden en kan ik erbij "zodra de capaciteit het toelaat". Lekker is dat, ben vanaf oktober al bezig om bij dat Superweb te komen en wat doen ze vervolgens? Gaan ze je eruit kicken door hun eigen fouten. Maareh, op zich is Superweb wel relaxed als je het eenmaal goed hebt (administratief gezien). Maar ik kan me goed voorstellen waarom vele mensen het zien als Supercrap, want erbij komen is inderdaad vet kut.

• Spikey
  • Laatst online: 26-07 12:24

Spikey

Making the web accessible!

ik gebruik ook superweb en ben erg tevreden erover (ISDN) :)
ok.... soms duurt inbellen wat lang maar ach... dat heb ik er wel voor over :)
en over de snelheid hoor je mij ook niet klaren ( gemiddelt 7.3 KB/s >:) )

dus........

*** Spikey logged out

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

"Met win2k iedere sec" Dat doe ik ook met W98 dus wat daar nou zo bijzonder aan is? Gewoon wachtijd tussen inbelkeren op 0 zetten...records op 120/min. BTW Superweb is niet echt slecht...ze hebben alleen bijna alle poorten gesloten. DIT ZUIGT. Ik had sw eigenlijk genomen zodat ik meer online kan spelen.. hebben ze eindelijk alles rond, blijkt dat ze de meeste poorten hadden afgesloten in de tussentijd...Meeste searchengines kan ik niet eens gebruiken. Draaien op poort 8000 of zo...Als ze gewoon alle poorten open hadden (of in ieder geval de poorten die het vaakst gebruikt worden), Zou superweb een stuk beter zijn...Bijna perfect. Ja, dat inbellen. Ik persoonlijk heb r niet zo'n probleem mee. Je gebruikt ff superdial als je het overdag doet...gaat ff wat drinken halen enzo. En als je terug bent ben je online. Tja ISDN met 120/min ben je er binnen 2 minuten op. OK, het is wel veel te lang voor "ff e-meel checke", maar meestal ga ik gewoon naar een chatroom, d/l wat demos en surf een beetje rond. Ik ben gemiddeld de afgelopen 2 weken zeker zo'n 4 uur per dag (vaak overdag) online geweest. Reken dat maar eens uit als ik bij een gratis provider zat...

Eigenlijk moeten alle sw-abbo's ff demonstreren en eisen dat sw z'n poorten weer openzet. Ik bedoel maar, wat maakt het nou uit of iedereen de server belast met 7kb/s d/l of 7kb/s gamen? Ik zie het verschil niet....Maar misschien heeft sw daar WEL een goede reden voor. (ik heb meteen dezelfde dag dat ik mijn abbo kreeg een vraag gesteld..ik ben nu 2 weken verder en nog steeds geen reply...Dus de service is ECHT SLECHT, daar kunnen we kort mee zijn.

• Thijs
  • Laatst online: 13-08 18:18
Ja, daar heb je volkomen gelijk in. Service is vet slecht. Eerder kon ik ook niet met MSN Messenger online komen, maar dat hebben ze toch nog een week voordat ze me wegschopte gefixed, applausje voor SW. Voor de rest kan je niet van ze op aan. Veel sites werken niet goed (laatst probeerde ik de prijslijst van Funprice te downloaden, deed ik 30 min over (27k!!!)). Maar verder... om een beetje te chatten en te surfen is het ideaal op zich, alleen jammer van het gamen want dat wil ik nog veel gaan doen op i-net zonder ervoor te hoeven dokken. En dat gaat dus niet met SW, en al helemaal niet nu ik geen abbo meer ben van SW.

Verwijderd

Ik zit al van het begin bij SW, en heb naast SW nog een account bij Cistron.
Ik gebruik een ISDN aansluiting voor het internet omdat in Amstelveen nog geen alternatief is voor kabel of ADSL (komt in September).
Toen SW startte was het echt droevig maar de afgelopen 2 maanden is het best te doen en vooral met W2K server die ik instel op nadat de verbinding verbroken is, dan opnieuw laat inbellen.
De server is van de 24 uur per dag zo 23 uur online.(niet slecht dus voor SW)
Downloaden doe ik met Getright 4.1, en s'nacht gaat dat zelf met 8.5 kb.
En het enige nadeel is met SW dat niet online kan gamen, en dat je steeds opnieuw moet in bellen.( en natuurlijk de bovenstaande mesages van andere)
Maar ik merkte vorige week dat je met UT toch met SW kan online gamen, moet er wel bij zeggen zuigt verschrikkelijk, zo ping 400 tot 600.
Nou ik ben dus best wel tevreden met SW, maar ik zeg er wel bij zodra Cistron bij mij in Amstelveen ADSL aanbied ben ik weg bij SW.
Pagina: 1