Toon posts:

Tv-kaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou kabel tv op men pc willen (dan moet'k geen tv kopen :9) en had gedacht aan de volgende :
http://www.overclocking.be/?page=shop/flypage&product_id=443&category_id=9c3f89e063834dc2724eba0fdf33f793

Voorlopig zit ik nog met een 200 Hz en 50 RAM (zonder 3D) te prossen, maar daar zal weldra verandering in komen.

Denk je dat die zal voldoen om gewoon tv te kunnen kijken op PC

Verwijderd

Ik meen me te herrineren dat er iets was met stereo geluid bij deze kaart.. zegt iemand dit iets die hetwel nog precies herrinert?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ik heb hier een TerraTV+ en die heeft maar een 90MHz nodig en verder natuurlijk een grafische kaart met Direct Draw Drivers....

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:59

JWO

Op dinsdag 29 januari 2002 18:49 schreef tose het volgende:
Ik meen me te herrineren dat er iets was met stereo geluid bij deze kaart.. zegt iemand dit iets die hetwel nog precies herrinert?
't een mono kaartje bij mijn weten ;)

Verwijderd

full screen tv-kijken zal denk ik niet helemaal vloeiend gaan met 50mb-ram :(

Verwijderd

Die zou ik NOOOIT kopen.

Mijn neef heeft die ook, we waren een voetbal wedstrijd aan het kijken, ik kon het verschil niet zien tussen de Bal en de spelers :r

Toen hing ik mijn Studio PCTV er in Perfect beeld dus koop een goeie!

Verwijderd

Topicstarter
Merci mannen...

k'heb een beslissing genomen...

• JWO

JWO

Op dinsdag 29 januari 2002 19:12 schreef Qorne het volgende:
Die zou ik NOOOIT kopen.

Mijn neef heeft die ook, we waren een voetbal wedstrijd aan het kijken, ik kon het verschil niet zien tussen de Bal en de spelers :r

Toen hing ik mijn Studio PCTV er in Perfect beeld dus koop een goeie!
daar kom je ook achter met de driver ondersteuning :P

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 00:54
wat heeft fullscreen tv kijken in godesnaam met 50mb ram te maken??? Die TV kaarten gebruiken de PCI bus om hun beeld door te geven naar het RAM van je videokaart. Vanaf 1994 ofzo kan elke videokaart dat wel en al heb je 1 mb ram in je machine, je kan gewoon full screen tv kijken. Zolang de PCI chipset maar bus mastering ondersteunt en de videokaart het accepteert dat de tvkaart direct in zijn geheugen schrijft is het ok.

Die WinTV Go is inderdaad alleen Mono geluid en dat is wel zonde. Verder is het volgens mij precies het zelfde ding als de 401 versie van de WinTV behalve stereo (en evt teletekst en radiofuncties enzo). Misschien zijn die kaarten zelfs wel te modden naar stereo want wat kost zo'n decoder nou.

Koop i.e.g. nooit een USB tv ding van Hauppauge want je USB is veel te traag voor beetje fatsoenlijk tv kijken.

Verwijderd

Ik heb ooit een heel goedkoop kaartje bij Media Markt gekocht van het merk KNC ONEheb er maar 80 piek voor betaald.Die werkte perfect kon prima fullscreen Tv kijken op mijn Pecee.Helaas werkt hij niet onder XP en ligt hij dus nu in de kast.

Verwijderd

Topicstarter
Nu ja, spijtig dat er geen stereo op zit, maar de rest lijkt ze mij wel ok, niet?

• JWO

JWO

Op dinsdag 29 januari 2002 20:19 schreef silures het volgende:
Ik heb ooit een heel goedkoop kaartje bij Media Markt gekocht van het merk KNC ONEheb er maar 80 piek voor betaald.Die werkte perfect kon prima fullscreen Tv kijken op mijn Pecee.Helaas werkt hij niet onder XP en ligt hij dus nu in de kast.
ik heb ook een kaartje van dat merk (word ook verkocht als anubis en typhoon) draait perfect onder w2k en XP !!!
Pagina: 1