Toon posts:

Icq, MSN en anders in een.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een progje waarmee je zowel ICQ en MSN en eventueel andere kan draaien?

Thanx

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Heb ik laatst al een topic over geöpend, kwam toen geen reactie op :(

Volgens mij niet, MSN is natuurlijk sowieso LAME

DIT IS MIJN WEBSITE

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Ik zou er ook maar niet teveel op rekenen dat dat komt (of via een illegale weg) Er is toch ook zo'n soort versie-oorlog geweest tussen MSN en AOL zodat je met MSN ook op AOL kon connecten? Uiteindelijk heeft microsoft de strijd opgegeven... Hou het nou lekker bij good old icq, daar zit iedereen, en het zou me niks verbazen als er wel integratie zit aan te komen tussen icq en aol.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Floor-is
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Beste valkenier,

Na jouw posting ben ik even de weg kwijtgeraakt.

/quote:
Er is toch ook zo'n soort versie-oorlog geweest tussen MSN en AOL zodat je met MSN ook op AOL kon connecten? Uiteindelijk heeft microsoft de strijd opgegeven...
/unquote

Heel mooi, hardstikke informatief! Dit begrijp ik nog.

/quote:
Hou het nou lekker bij good old icq, daar zit iedereen, en het zou me niks verbazen als er wel integratie zit aan te komen tussen icq en aol.
/unquote

Ook dit begrijp ik enigszins. Je geeft aan dat de beste jongeman het beste voor ICQ kan kiezen en dat ICQ en AOL vast binnenkort wat meer gaan samenwerken.

Maar waar is nu dat stukje over MSN versus ICQ, dat is toch waar het hier over gaat, of zit ik er nu naast? Uiteindelijk heb je heel leuk advies gegeven, maar geen antwoord.

Ik wil geen flame-war oid, gewoon opbouwendde kritiek.

Dennis, ik denk dat het niet gaat, dit omdat ICQ en MSN grote concurrenten van elkaar zijn. Als ICQ de mogelijkheid hiertoe niet zelf heeft afgesloten, zal Microsoft dit hebben gedaan, puur omdat de klant dan moet kiezen en beide partijen gaan er dan van uit dat de klant voor hen zal kiezen. Naar mijn mening is dit onzin, ICQ is nu eenmaal de meest gebruikte en MSN is voor de wat minder veelvragende mens.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.

Plezier

(Djeez wat een nette posting!)

Bericht hierboven

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

itsme! : Je kan jabber proberen (heb ik zelf nog niet geprobeert aangezien ik alleen ICQ gebruik) maar jabber ondersteund plugins voor ICQ, AIM, MSN en weet ik veel wat nog meer (ook in de toekoms kunnen voor nieuwe systemen nieuwe plugins geschreven worden)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Unknown
  • Niet online

Verwijderd

everybuddy... www.everybuddy.com

heeft ICQ, AIM, YAHOO! en MSN, moet je natuurlijk wel linux draaien :)

• valkenier
  • Laatst online: 20-08 15:11
Itsme,

Flamen hoef je van mij niet te verwachten, toch lijkt mijn posting me niet zo ingewikkeld. De eerste twee stukjes begrijp je, mooi klaar. Voor zover ik jouw antwoord begrijp vraag jij je af waar mijn tip blijft over MSN en ICQ integratie?

Die heb ik niet, dat klopt en ik heb gepoogd duidelijk te maken waarom ik die integratie niet verwacht (voorbeeld MSN en AOL). Verder staat er in de vraag:
Bestaat er een progje waarmee je zowel ICQ en MSN en eventueel andere kan draaien?
Lees even mee: de vraag is "en eventueel andere" right? Dus zover pies ik niet naast de pot met mijn opmerking over icq en aol integratie.

Uiteindelijk voegt jou posting niet ook niet zoveel toe, je komt met het advies dat hij icq moet blijven gebruiken, omdat je geen integratie van icq en msn verwacht gezien de onderlinge concurrentie en omdat icq de meest gebruikte is. En bedoel je daarmee precies hetzelfde te zeggen als ik, en zijn we het dus eens lijkt me. ;)
Pagina: 1