Zoekmachine voor mammaplankjes

Pagina: 1
Acties:

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
ik had een hele tijd geleden (zeker wel 3-4 maanden denk ik) een link hier naar een heel handige zoekmachine voor moederboarden.

je gaf dan je wensen voor het mobo op:
- welk merk
- wat voor slot/socket
- wat voor geheugen
- hoeveel isa / agp / pci
- raid ja/nee
- wat voor spul wil je onboard

dat soort dingen klik je dan aan, en dan komen ze met een mobo aanzetten dat daaraan voldoet. Die link zat hier ergens in een topic op GoT... heb nu al een uur ofzo in de search doorgebracht, maar kan hem absoluut niet meer vinden :? :?

dusseh... heeft iemand die link nog misschien??

Verwijderd

Dat zou bijv heel erg handig zijn voor in een Faq ofzo jah.

Moet ie wel vaak geupdate worden natuurlijk.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:29
www.motherboards.com ??

[edit]
met een "s" erachter :P

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 18:31 schreef Skuzz het volgende:
www.motherboards.com ??

[edit]
met een "s" erachter :P
is op zich wel aardige zite, maar volgens mij verkoopt die zelf die boards enzo...

nee, het ging om een best geavanceerde pagina waar je behoorlijk wat eisen kon invullen en je gewoon alle mobo's die ervan bestaan als resultaat krijgt. niet alleen wat in de magazijnen van een bepaalde zaak ligt dus...

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
Niemand??? ik heb namelijk echt eigenlijk een rijtje nodig van mobo's met een slotA aansluiting aangezien 't mobo van m'n ouders een aantal (15 dus :( ) lekkende condensators heeft (abit ka7)

daarom ben ik dus beetje gehaast opzoek naar die zoekmachine, want morgen wil m'n pa kijken wat er aan te doen valt .....

dus wie heeft het nog in z'n geheugen staan die url? please!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[topic=223831]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
ik heb de faq en search al gebruikt, maar dat is toch niet helemaal 't gene dat ik zocht... want die verwijzen alleen maar naar sites van de fabrikanten zelf... en 'k wil nou juist een search die fabrikant-overkoepelend is...

herinneren jullie je die zoekmachine dan niet?? vond het een heel handige uitkomst, en tot m'n extreem grote spijt niet gebookmarked :'(

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb 2 dingen kunnen vinden, een topic en een link.
Die link zal wel meer in de buurt komen, maar dat weet jij wel. :)

Topic: [topic=13266/1/50]
Link: http://www.motherboards.org/, deze lijkt op de link die al gegeven is, maar is toch anders. Mwa... Eigenlijk lijken ze wel op elkaar. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

www.motherboards.org is idd een goeie. Dat zal degene zijn die je zoekt. Of gebuik hem anyway ;)

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 22:58 schreef jwbagger het volgende:
ik heb de faq en search al gebruikt, maar dat is toch niet helemaal 't gene dat ik zocht... want die verwijzen alleen maar naar sites van de fabrikanten zelf... en 'k wil nou juist een search die fabrikant-overkoepelend is...

herinneren jullie je die zoekmachine dan niet?? vond het een heel handige uitkomst, en tot m'n extreem grote spijt niet gebookmarked :'(
geen idee meer of dit hem exact zo was als ik me herinner, maar deze komt me heeeel goed van pas in ieder geval!! echt een super ding man! tnx ! :) :)
Pagina: 1