Fireburner en CDRwin ken ik .
Zijn er nog meer programmas?? noem ze allemaal op.....
thx
Zijn er nog meer programmas?? noem ze allemaal op.....
thx
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Fireburner en CDRWin werken prima.. alleen niet de gehackte versies.. Ik heb altijd deze 2 programma's gebruikt en heb dus geen ervaring met andere iso brandprogz, maar die zullen er ongetwijfeld wel zijn..Op dinsdag 29 januari 2002 18:13 schreef Metal-Kool4 het volgende:
fireburner en Cdrwin werken niet bij mij.
En daarom zoek ik gewoon een ander programma.
IK heb een bin en cue file. dus gewoon met nero ?
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Het kan nog zijn, dat er in die cue file een verwijzing staat naar een pad van de "gebruiker" die de bin en cue gemaakt heeft en meestal is dat niet het pad waar jij je files hebt staanOp dinsdag 29 januari 2002 18:19 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ok
De *.bin en de *.cue file moeten in dezelfde map ?
En dan gewoon fikken.
Thx
Verwijderd
dan moet de bin dus zo "genaamd" zijn en in de zelfde map zitten in cdrwin/fireburner cue-file selecteren en hij vind dan vanzelf de bin-fileOp dinsdag 29 januari 2002 18:24 schreef Metal-Kool4 het volgende:
alleen dit staat erin:
FILE "rzr-shd.bin" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
Omslachtig en een bootable cdimage is na jouw uitpakfestijn en datacdbrand praktijken niet meer bootableOp dinsdag 29 januari 2002 18:36 schreef MysteryTweaker het volgende:
ik doe dat meestal eerst met isobuster uitpakken en dan fikken als data cd met nero
ook niet nodig alleen als ik een bootable cd nodig heb ( heb ik haast toch nooi ) dan fik ik hem wel als imageOp dinsdag 29 januari 2002 18:38 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Omslachtig en een bootable cdimage is na jouw uitpakfestijn en datacdbrand praktijken niet meer bootable
we backuppen hier toch alleen maarOp dinsdag 29 januari 2002 18:49 schreef huppeldepup het volgende:
zeker niet zelf gebackupped
thxOp dinsdag 29 januari 2002 18:43 schreef JochemKnoops het volgende:
veel plezier met je Sims Hote Date cd ;-)
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
dat zeg ik tochOp dinsdag 29 januari 2002 18:51 schreef Hielkej het volgende:
[..]
we backuppen hier toch alleen maar![]()
fs2002- mag ik die orginele een keer lenen ,hielke??Op dinsdag 29 januari 2002 18:51 schreef Hielkej het volgende:
[..]
we backuppen hier toch alleen maar![]()
nee, dan is het geen kopie voor eigen gebruik meerOp dinsdag 29 januari 2002 18:56 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
fs2002- mag ik die orginele een keer lenen ,hielke??
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq