Toon posts:

Hercules 3d prophet 4500 64 mb tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik wou ff kijken of iemand dit misshcien ken oplossen =]

als ik een spel op wil starten valt mn monitor gewoon helemaal UIT , ik heb de juiste drivers als het goed is , ik draai op XP en op WIN2k deed ie al hetzelfde , als iemand weet hoe ik dit ken fixen ben ik ook weer blij =]

ik hoop hiermee genoeg info te hebben gegeven ? =]

bvd.

Verwijderd

Wat is de rest van jouw systeem ?? , mobo , processor etc....

Verwijderd

Topicstarter
pentium 3 800 Mhz , asus intel 815e ??? , 512 intern ofzo

Verwijderd

heb je je monitor wel goed geinstalleerd in windows ?
ik heb het idee dat je games buiten de specs van je monitor draaien.. ( aantal Hzjes ;) )

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 18:11 schreef DRG het volgende:
heb je je monitor wel goed geinstalleerd in windows ?
ik heb het idee dat je games buiten de specs van je monitor draaien.. ( aantal Hzjes ;) )
ben ik volledig met je eens maar ik denk dat hij dit al wel gecontroleerd heeft.....
ik ken iemand die dezelfde kaart had en die had er ook van alles mee dus die heb em teruggebracht.....

Verwijderd

Topicstarter
ik had hem op 85 hz staan , nu op 60 hz [ hoofpijn =] , en nu gaf tie heel klein stukje weer en toen viel die alsnog uit ='[

Verwijderd

Welke drivers heb je geinstalleerd dan ?? , misschien heb je toch wel een of andere brakke beta te pakken of je driver stomweg gewoon niet goed geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zowat elke driver die bestaat is geporbeerd geloof ik ;)

Verwijderd

Ik heb het eerder gezien als je je monitor als Plug and play ingesteld hebt binnen windows.. op een of andere manier leest de videokaartdriver de DDC signaaltjes dan verkeerd uit..
dus heb je de laatste monitor drivers geinstalleerd ?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
directx opnieuw installen, misschien is het een ddraw probleempje...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
Ik had ook een vreemd probleem: telkens hangen in Direct3D na een poosje, OpenGL deed het wel goed.
Ikke uiteindelijk frisse windows, uiteindelijk dacht ik: K*T kaart, terug ermee. Ikke dat ding eruit, ikke mn oude Savage4 er weer in, verrek: ook overal in vastlopen...
Ikke nog eens goed nadenken: Mn Savage4 heeft een hekel aan brak of incompatible geheugen, en ik had tegelijk met die Kyro2 nieuw geheugen bijgekocht :)

Geheugen eruit, Kyro er weer in en alles was weer goed :)
Pagina: 1