Toon posts:

Gf2mx Crashed met Detonator onder 98 en ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Nou dacht ik een lange tijd dat mijn computer onder w98 en ME crashte omdat ik nieuw geheugen had gekocht, namelijk 512 MB (onder XP crasht hij niet) maar vandaag heb ik even 128 erin gezet ipv 512, en hij crashed nog steeds, nu denk ik dus dat het weer iets met mijn videokaart is, ik heb een MSI geforce 2 mx, deze crashte normaal altijd onder spellen als ik andere drivers dan de standaard drivers gebruikte, maar na een een bios reset gebeurde dit niet meer, alleen nu crasht hij juist onder 98se en ME als ik niet iets "fullscreen" aan het doen ben, op de stomste momenten bevriest het beeld, alleen me muis kan ik nog wel bewegen... als hij tijdje niks doet crashed hij ook, dus het is niet bij bepaalde dingen zo .. :)
Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en hier een oplossing voor?
Ga dan gewoon over naar XP , maar daar draait me UT niet lekker ;)
thnx

Verwijderd

Welke van de +-50 Detonator versies |:( >:)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
wat voor processor heb je ?? en wat voor moederbord ???
www.nvidia.com ff de nieuwste official detonator downloaden :D
btw ik denk dat je een via chipset hebt ? via 4 in 1 drivers ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht al dat ik wat vergeten was ;)
Specs:
Moederbord: msi k7t pro
Processor: Athlon TB 800
V-kaart: MSI geforce 2 mx 32 mb
Dus ik gebruik idd via4in1, en de nieuwste detonators van de nvidia site, maar had het ook met oudere detonators, nu heb ik de nieuwste, dunno welk versie pcies, 24. nog wat ofzo? :)
Btw nog een vraagje, wat is het verschil tussen agp in turbo en normal mode, want ik weet nog wel is dat ik probeerde in normal te installeren (bij via4in1setup) maar toen was me hele comp gaar, echt gaar.. :)
Als ik 98 opstartte dan kreeg ik het beginscherm te zien wat je krijgt als je je comp net aan zet en met allemaal groene strepen erdoorheen.... :|

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
voor de detonator
http://www.viaarena.com/?PageID=2
voor de via 4 in 1 (echt nodig)

Verwijderd

Probeer deze drivers is 21.83 Nvidia , ik heb met de nieuwste drivers (23.11/23.12/27.10/27.20) ongeveer dezelfde probs als jou , dat was na de installatie van 21.83 over.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 18:16 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
voor de detonator
http://www.viaarena.com/?PageID=2
voor de via 4 in 1 (echt nodig)
Deze heb ik beide de nieuwste geinstalleerd :)
maar ik heb nu die 21.83 geinstalleerd, en kijk ff of hij nu weer vastloopt, maar denk dat ik dat snel weet, want gebeurd nogal errug regelmatig :)
thnx voor de hulp...

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 18:31 schreef Credit_ het volgende:

[..]

Deze heb ik beide de nieuwste geinstalleerd :)
maar ik heb nu die 21.83 geinstalleerd, en kijk ff of hij nu weer vastloopt, maar denk dat ik dat snel weet, want gebeurd nogal errug regelmatig :)
thnx voor de hulp...
Deinstalleer je wel altijd je oude Nvdia drivers??

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik nu nie gedaan :D
maar hij loopt nog steeds heb het idee dat ie niet meer vastloopt, maar als ie het wel doet, zal ik ff met deinstalleren doen...
hoe doe ik dat goed?

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 18:47 schreef Credit_ het volgende:
Heb ik nu nie gedaan :D
maar hij loopt nog steeds heb het idee dat ie niet meer vastloopt, maar als ie het wel doet, zal ik ff met deinstalleren doen...
hoe doe ik dat goed?
Als ie werkt niks meer doen en zo laten :D

Anders naar Add/Remove software gaan en je drivers deinstalleren , Configuratie-scherm Software bij Win 9x.

Nvidia Display Adapter Driver.

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx ;)
maar btw waar kan zoiets aan liggen?
toch gek dat ie met de ene detonators wel vast loopt en de andere niet :)
maar ja als ie werkt is het ok ;)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 18:52 schreef Credit_ het volgende:
ok thnx ;)
maar btw waar kan zoiets aan liggen?
toch gek dat ie met de ene detonators wel vast loopt en de andere niet :)
maar ja als ie werkt is het ok ;)
Wist ik maar waaar het aan lag :( , die 21.83 drivers beginnen ook een beetje oud te worden , maar zijn wel de enige die stabiel bij mij werken :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigelijk nog nooit goed ECHT veel verschil gemerkt tussen die verschillende detonators, dus mij boeit 21.83, of 27.nog wat weinig :P
hij is nog steeds niet vastgelopen, dus ik denk dat het gefixt is ;)
thnx man

Verwijderd

Topicstarter
Liep toch wel weer vast :|
toen heb ik nog als tip gekregen fast-writes uit te zetten
staat nu uit, maar nog steeds vast....al gebeurd het wel minder vaak, nu heb ik me standaard videokaart drivers geinstalleerd die met de doos meekwamen, kijken of hij nog steeds vastloopt, heb het idee van niet, maar als hij nu niet meer vastloopt, komt het er dus opneer dat ik alleen die drivers kan gebruiken, en geen detonators kan gebruiken.....of zijn er nog andere dingen waar het aan kan liggen, waardoor hij met detonators wel crashed? :/

Verwijderd

Topicstarter
Hij crasht nu dus niet meer, alleen lopen spellen toch wel iets langzamer........
:(

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 16:03 schreef Credit_ het volgende:
Hij crasht nu dus niet meer, alleen lopen spellen toch wel iets langzamer........
:(
Maar je kan je spellen nu wel spelen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat kon evengoed :)
hij liep in spellen nie vast :P
maar ik spel eigelijk bijna geen spellen, behalve unreal tournament, en daar is het nog wel beetje belangrijk dat ie soepel loopt, dus hoor het graag als iemand weet hoe ik WEL zonder crashen detonators kan gebruiken ;)
Pagina: 1