"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Dan maar een kort antwoord
Bedankt
npOp dinsdag 29 januari 2002 18:00 schreef matthijz18 het volgende:
Dan maar een kort antwoordBedankt
Op dinsdag 29 januari 2002 17:58 schreef matthijz18 het volgende:
edit
Ik kan het prog niet op diskette zetten hij geeft een foutmelding. Weet iemand een ander prog om de harddisk te testen. Het is een 40 gig 7200 rpm westerndigital schijf.
edit
Vaag, wat voor foutmelding is dat dan?
Volgens mij moet je toch echt dat programma van de fabrikant zelf gebruiken hoor...
Hij zegt dat hij de 64 k dma grens overgaat en dat dat niet mag. Ik zal er even een printscreen van maken.
Deze foutmelding krijg ik als ik een diskette wil maken waarop dat controleer programma komt te staan. Ik heb het al bij meerdere diskettes geprobeerd en steeds met dezelfe uitkomst
Niemand die een oplossing weet
Probeer eens Disk Manager ofzo....je kunt het vinden op www.Ontrack.com. Dat is ook zo'n programmaatje wat je van diskette moet draaien, misschien werkt die wel.
Uhhh: dat prog op diskette moet je als DOS prog draaien, en niet in windows !!!! Booten vanaf die flop!Op dinsdag 29 januari 2002 19:08 schreef matthijz18 een screendump:
Maar dan moet ik wel eerst die diskette kunnen maken en dat moet onder Windows!Op woensdag 30 januari 2002 22:21 schreef AlterEgo het volgende:
[..]
Uhhh: dat prog op diskette moet je als DOS prog draaien, en niet in windows !!!! Booten vanaf die flop!
Pagina: 1