Toon posts:

draadloos loghitech deluxe SUX!!... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
loghitech i feel desktop deluxe pro nog wat.. is echt diep triest.. om de week wil hij nieuwe batarijen en hij ontvangt slecht.. die muis die je er bij kreeg is ook waardeloos..
ik ben toe aan een nieuw toetsen bord!
geen draadlose, gewoon met staart!
ik zag er een van Cherry, een bleuwe, istie wat?
of weet iemand iets beters?

PS: muis heb ik al (trust optical ami draadloos, maar met doch station!!, werk pwerfect! (tot nu toe) het is en blijft een muis van trust >:))

Verwijderd

ik nog steeds men mouseman wheel optical hebben.. de heerlijkste muis in windows :) voor games pak ik de gaming mouse :P

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Mijn combo is heel mooi,

Microsoft Natural Pro (zo'n krom keyb met USB hub)
Microsoft Optical Trackball (USB)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Cherry G83 roelt

goedkoop, en je kan er in Quake (e.a. spellen) lekker op rammen zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat ei kapot gaat :P :P :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 17:33 schreef mazerati het volgende:
loghitech i feel desktop deluxe pro nog wat.. is echt diep triest.. om de week wil hij nieuwe batarijen en hij ontvangt slecht.. die muis die je er bij kreeg is ook waardeloos..
ik ben toe aan een nieuw toetsen bord!
geen draadlose, gewoon met staart!
ik zag er een van Cherry, een bleuwe, istie wat?
of weet iemand iets beters?

PS: muis heb ik al (trust optical ami draadloos, maar met doch station!!, werk pwerfect! (tot nu toe) het is en blijft een muis van trust >:))
welk setje is dat ? dat zwarte setje?[

Verwijderd

Volgens mij is er iets niet helemaal goed met je spullen. Ik heb ook een draadloos toetsenbord van Logitech, maar de batterijen daarvan gaan zeker een maand of drie, vier mee bij regelmatig gebruik.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
Op dinsdag 29 januari 2002 17:47 schreef silentsnow het volgende:
Cherry G83 roelt

goedkoop, en je kan er in Quake (e.a. spellen) lekker op rammen zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat ei kapot gaat :P :P :P
True, ben nu aan m'n 3e bezig..
Beste kwaliteit keybord voor die prijs, zonder allemaa die troep erop die je toch niet gebruikt..

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:53
heb ook de draadloze versie, niet optisch dan, maar mijn toetsenbord gaat al meer dan een jaar mee op de eerste batterijen!! en van de muis heb ik nu de baterijen 1 keer vervangen!

Verwijderd

Heb Logitech muis en keyboard, de versie voor de complete desktop met maar 1 ontvanger enzo.. (zit dus met 2 van die dingen en zonder lampjes)

Maar toetsenbord gaat lang mee! (geen JAAR oke) ondanks ik veel type en met veel vingers :-)

Muis gaat wat minder lang mee, door de games.. maar toch nog 2-3 maanden!!

Verwijderd

Topicstarter
ik had die gebroken versie (lag echt heerlijk in de hand!)
maar die battarijen! zit je midden in battle (cs, dod, q3,ut) en dan pakt ie niet, ik batterijen checken, ja hoor leeg.. :(. ik dus het hele huis af op zoek naar energy's..
geef mij er maar 1 met draad!

Verwijderd

Ik doe ongeveer een jaar met een setje batt's en werk ongeveer 7 dagen per week...

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

't is wel belangrijk dat er geen metalen buizen of platen (van je bureau bijvoorbeeld) in de weg zitten, misschien dat ie daardoor sneller nieuwe batterijen nodig heeft.

(Oh ja het maakt trouwens ook flink verschil wat voor merk batterijen, is mijn ervaring. Kruidvat of Hema kan never tegen Duracell op.)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Pagina: 1