Toon posts:

Pioneer DVD 106 - 116

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb in de search gezocht maar geen echt antwoord op mijn vraag gevonden.

De Pioneer dvd 106 is een slot-in dvd speler en de 116 een tray.
Zijn er buiten het ontbreken van een spdif op de 116 nog verschillen tussen beide spelers?

Is de slot-in bv sneller en beter voor audio dan de tray?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 18:20

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb niet echt veel te melden over jouw vraag, maar wil je toch eventjes zeggen dat als je een Slot-in aanschaft, je echt niets anders meer wilt, is echt zo fijn, gewoon cd-tjû erin prakken en klaar.

20*350ZO45°

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Slot-in is okay voor handigheid en staat natuurlijk een stuk mooier.. maar zo zaligmakend is het niet :)

Vind dat mijn 106s toch de nodige problemen heeft met sommige CDtjes en dat had ik niet met mijn Asus

Verwijderd

en je kan geen 8cm cd's erin doen :(

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Nou, wat RDK_NL zegt. Ik heb de slot-in versie en ik wil NOOIT meer wat anders. Ik heb ooit een Pioneer 24 speed cd speler gekocht en sindsdien alleen nog maar slot-in.

En ja, je kan geen 8 cm cd erin proppen, maar die gebruik ik toch nooit.

Wie eigenlijk wel ?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik *geloof* dat die 116 geen digitale uitgang heeft. Ik heb zelf gewoon de 106S. 8cm cd's kunnen er wel in, als je een adaptertje hebt (een ring waarmee je een 12 cm cd maakt van een kleintje).

Op de pioneer site kan je deze twee modellen gewoon naast elkaar bekijken hoor. Zie je de verschillen zo.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Dat slot-in lijkt zo op packard bell ;)

Ik zelf heb de 116, tray dus :) Fijn dingetje hoor.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 19:04 schreef Varienaja het volgende:
Ik *geloof* dat die 116 geen digitale uitgang heeft.
Dat is ook wat de topicstarter zegt met het niet aanwezig zijn van een spdif aansluiting op de 116.

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb de tray versie en ben erg tevreden ermee. Ik had begrepen dat de slot-in versie een stuk meer herrie maakt dan de tray. Lijkt me toch wel een grote pre voor de tray versie.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 19:41 schreef TheSlider het volgende:
Ik heb de tray versie en ben erg tevreden ermee. Ik had begrepen dat de slot-in versie een stuk meer herrie maakt dan de tray. Lijkt me toch wel een grote pre voor de tray versie.
Ja, dat klop. De Slot-in maakt veel herrie (te veel naar mijn smaak), maar dat is natuurlijk logisch, want bij een tray zit er nog een compleet "kleppie" voor, wat het geluid nog een beetje afschermt. Maarja, das eigenlijk best wel DUH...

(ik heb een slot-in gekocht, omdat ik nogal een het "laatje" iets te hard dicht wil doen... >:) )

Verwijderd

en nu rag je de cd er zeker met een bloedgang in ?
Op dinsdag 29 januari 2002 19:51 schreef The_BoKKoMasteR het volgende:

[..]

Ja, dat klop. De Slot-in maakt veel herrie (te veel naar mijn smaak), maar dat is natuurlijk logisch, want bij een tray zit er nog een compleet "kleppie" voor, wat het geluid nog een beetje afschermt. Maarja, das eigenlijk best wel DUH...

(ik heb een slot-in gekocht, omdat ik nogal een het "laatje" iets te hard dicht wil doen... >:) )
Pagina: 1