Telkens als ik uit het play online menu van CS ga, en ik ga er opnieuw in zijn alle servers weg. Dit is heel irritant, want dan moet ik elke keer als ik wel spelen de lijst opnieuw downloaden. Hoe komt dit ?
veranderingen in de lijst denk ik.
en anders heb je het bestandje waar het in opgeslagen word op read-only gezet.
Verwijderd
dan is het dit
Op dinsdag 29 januari 2002 17:10 schreef Wesley het volgende:
veranderingen in de lijst denk ik.
en welk bestandje mag dat dan wel niet zijn ? ik heb voorzover ik weet namelijk niks veranderd ?Op dinsdag 29 januari 2002 17:13 schreef Pimzwager het volgende:
dan is het dit
[..]
Tip, gebruik Gamespy of The All Seeying Eye. Ik vond die lijst in het begin ook wel goed genoeg en makkelijk werken maar bovenstaande programmas bieden toch echt veel voordelen
thanx, ik zal ff kijken. Maar ik heb alles archive gemaakt en nog steeds doet hij et. Et enige dat ik me kan indenken dat ik heb veranderd is de key. We speelde namelijk op zelfde key, maar werd irritant. Ik heb nieuwe gekocht en dat heb ik in et register gezet.Op dinsdag 29 januari 2002 17:21 schreef woutf het volgende:
Tip, gebruik Gamespy of The All Seeying Eye. Ik vond die lijst in het begin ook wel goed genoeg en makkelijk werken maar bovenstaande programmas bieden toch echt veel voordelen
filters heb ik allemaal uit, en daar ligt et ook niet aan. en ik heb die file (heeft trouwens net iets andere extensie) hpk ofzo, weggegooid.Op dinsdag 29 januari 2002 18:36 schreef Lingod het volgende:
Zet je filter goed, doe bijv favorites only uit....
En verwijder je custom.phk
Pagina: 1