2 Chello verbindingen thuis en nu?

Pagina: 1
Acties:

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
IK heb nu sinds kort 2 chello lijnen (dus ook 2 kabelModems), 1 connectie van een server die op sygate draait waarvan ik internet krijg. En eentje die direct naar mijn pc gaat.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik die twee lijnen bundelen, of dat ik makkelijk kan switchen tussen die twee verbindingen. Zodat ik met die ene chello lijn constand kan gaan uploaden met full speed, en die ander omdan gewoon lekker te kunnen internetten en leechen. En dan dit met winXP op 1 pc, is dat mogelijk?:?

www.Qbox.nl

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dubbele ethernetkaart, kweet niet of dat conflicten opbrengt. Je kunt het proberen desnoods. wat je ook kunt doen is 2 accounts maken op XP en 1 account switchen zodra je het uploaden begint, en op andere acount aanmelden en downloaden :?

Cofigureer het zo dat je ene account je i-netkaart 1 gedisabled is en je 2de kaart enabled, en dit juist andersom in je andere account.
worth a try. ;)

anders weet ik het ook niet.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

je kunt gewoon met 2000 of xp 2 verbindingen gebruiken, maar of het sneelr is?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

je kunt routeren op
ip nummer
poort
sub mask
hangt ervan af welk programma je gebruikt

Verwijderd

hoe kom jij aan 2 verbindingen:?

Verwijderd

ben ik ook wel jaloers op...heb hier 1 lijn voor 4 pc's
:')

• Carny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:48

Carny

DatDus!

Bij Win2K advanced server kun je de verbindingen geloof ik ook combineren met load balancing.. op die manier krijg je dus ipv. 2 verbindingen van ieder 1536/128Kbit/s, 1 verbinding van 3072/256Kbit/s... Da's natuurlijk wel :9~ ...
Wat betreft WinXP wat je er nu op hebt denk ik dat je naar bepaalde software moet zoeken die dit ook kan, tenzij je natuurlijk ook een advanced server van XP hebt waar het weer in zit...
Echt apart gebruiken van de 2 verbindingen denk ik niet dat je snel zal lukken... Niet met windows iig... Je kunt wel 2 wegen naar binnen hebben (dus 2 ip nummers) maar je verkeer naar buiten, en de daarbij behorende antwoorden, zullen altijd oncontroleerbaar via een van beide kaarten gaan...

DatDus.DE --- DatDus!

Verwijderd

Als ik een echte baan heb (over 2jr ofzo) dan ga ik er ook eens hard aan denken om 2 verbindingen te bundelen. Ik zou dan alleen niet 2* bij dezelfde pakken. Pak dan adsl en kabel zodat er altijd wel 1 up is. (als dat te bundelen valt)

Lijkt me wel cool mxstream extra en @home gebundeld :9~ Ik zou alleen toch liever cistron het snelste abbo hebben. Als het hier ooit beschikbaar komt :)
Pagina: 1