Verwijderd
In een PS2 toetsenbord zit 5 volt. Maar of dit genoeg is weet ik niet.Op dinsdag 29 januari 2002 16:54 schreef Gerrit83 het volgende:
Dat vond ik wel een leuk idee heeft iemand dat al es gedaan? Als ik binnenkort tijd heb ga ik het maken, maar kan ik dan de voeding van mn keyboard aftappen? Is dat 5 volt?
Verwijderd
Ha ha ha LOL.Op dinsdag 29 januari 2002 16:59 schreef freewilly het volgende:
Wat wil je dan precies op dat LCDtje weergeven?
code:
1 2 3 CAPS: ON NUM: ON SCROLL: OFF
nee dit bijv

zit nu in mn kast dus en dan naar keyb verplaatsen...
Verwijderd
Ik denk dat het wel mogelijk is. Is het een seriele of een parralelle LCD? Je zit namelijk ook met de parralelle of seriele aansluiting.Op dinsdag 29 januari 2002 17:04 schreef Gerrit83 het volgende:
nee dit bijv
[afbeelding]
zit nu in mn kast dus en dan naar keyb verplaatsen...
ja idd maar is lang genoeg (parallel) en heb verlenging.
Verwijderd
'k snap nooit waarom iemand het lcdeetje wilt vervuilen met de bit-reet/kilo-hertss
lijkt me opzich wel vet moet je wel je keyboard-kabel vervangen (maybe samenvoegen met de lcd-kabel)
lijkt me opzich wel vet moet je wel je keyboard-kabel vervangen (maybe samenvoegen met de lcd-kabel)
Verwijderd
Aha. Dan zou het volgens mij gewoon moeten kunnen hoor. Aangezien het een klein LCDtje is...Op dinsdag 29 januari 2002 17:07 schreef Gerrit83 het volgende:
ja idd maar is lang genoeg (parallel) en heb verlenging.
Als het niet zo is, Graag iemand anders ff reply`en
Verwijderd
Ach man kon je niet eerder op het idee komen
Nu zittie al in mn kast. Kheb geen zin om weer te solderen 
volgende x
volgende x
LOL
bij mij ook maar ik heb nog een onbeschadigd frontje over en hij zit losjes vast dus hij kan eruit en overgezet
Pagina: 1