Toon posts:

[Ghost recon] ik word steeds naar win gekicked

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb ghost recon, alleen als ik een server start of join dan wordt ik er na een paar minuten uitgegooid naar windows.

Weet iemand hoe dit kan?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:19
Je kan opzich wel wat meer geduld hebben hoor. Kicken doen we pas na zo'n 24 uur. Als je niet langer kan wachten dan bel je toch gewoon de helpdesk.

Die begrijpen vast wel dat jij geen zin hebt om het te kopen en dus de downloaded versie hebt ;)
Uit de Algemene FAQ - Basic Forum Survival Guide

• Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.

There is no magic.

Verwijderd

Wuhahahaah.........

Verwijderd

Kijk is bij Option dan bij Mods.
Ik weet niet of je er 1 hebt geinstalleerd dus als daar er 1 is geactiveerd zet die uit en probeer het nog een keer.

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
check ff je grafische shit, had ik ook last van probeer shadows uit te zetten, hielp bij mij, probeer verschillende instellinge, begin bij laag en dan steeds beter, ook kun je ghostrecon.com checke bij known bugs ofzo

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Pagina: 1