Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
voor zover ik weet onmogelijk
ik had ook n oud model jazpiper, maar dan met 64mb
k wou daar later nog 64mb bij kopen, dus k stuurde n mailtje naar mp3man.nl, en toen kreeg k te horen dat je alleen 64 mb kaarten in de nieuwe serie kon stoppen.
vrees dus ook dat dat voor jouwe geld...
mail anders mp3man.nl ff dan weet je t zeker, ik kreeg vrij snel antwoord van ze,
suc6 da mee
ik had ook n oud model jazpiper, maar dan met 64mb
k wou daar later nog 64mb bij kopen, dus k stuurde n mailtje naar mp3man.nl, en toen kreeg k te horen dat je alleen 64 mb kaarten in de nieuwe serie kon stoppen.
vrees dus ook dat dat voor jouwe geld...
mail anders mp3man.nl ff dan weet je t zeker, ik kreeg vrij snel antwoord van ze,
suc6 da mee
hmm ik zie dat ze bij mp3man.nl de jazzpipper uit hun assortiment hebben gehaald
ik heb wel een andere site gemaild die ze verkochten maar zal alsnog mp3man mailen en mn bevindindgen hier posten..
maar toch best zuur vindt ik... had ik dacht ik een goeie mp3 speler voor 60 euro gekocht.. kan ik er maar 64mb in 1x meeneme..
ik heb wel een andere site gemaild die ze verkochten maar zal alsnog mp3man mailen en mn bevindindgen hier posten..
maar toch best zuur vindt ik... had ik dacht ik een goeie mp3 speler voor 60 euro gekocht.. kan ik er maar 64mb in 1x meeneme..
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
bij http://www.regenboog.net kun je een mail sturen, en deze sturen direct de mail in het engels door naar de fabrikant. Je krijgt binnen 24 uur antwoord