Toon posts:

Problemen Met ADSL : KPN!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het kon natuurlijk niet uitblijven..... :(

Nadat ik op 14 april een Basic ADSL abo heb genomen heeft de service er al 2 keer uitgelegen. Een keer vrijdag nacht (toen ik om 0300 binnenkwam en nog ff wilde puteren, no connection) en vandaag van 9 uur tot 20 uur. Gebeld met XS4all natuurlijk en zij leggen de blame bij KPN. En er was geen indicatie te geven hoelang de storing zou duren (11 uur dus....... :(

Een 'always-on' service die er 2 keer in 11 dagen uitligt vind ik nogal magertjes en daarom heb ik ook maar een klacht ingediend. (eindigt in het ovale archief ongetwijfeld).

Oja, de dame die ik aan de lijn had zei ook nog dat ik wel rekening moest houden met het feit dat ADSL voor XS4ALL een nieuwe service was en dat er dus kinderziektes te verwachten waren. Ja, maar ik moet intussen wel het volle pond betalen!

:(

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Mensen hebben ook altijd wat te zeiken he...
Wees blij dat je ADSL hebt. Casema is echt geen pretje :(

• The End
  • Laatst online: 18:14

The End

!Beginning

He niet klagen over Xs4all... Ik heb al meer dan twee jaar een ISDN aansluiting bij xs4all. Er is geloof ik een keer een server down geweest, verder nooit. Dat vrouwtje heeft ook gelijk, ADSL is nieuw dus er kan wat fout gaan. Dat gebeurt ook bij de kabel (vooral het installeren e.d.)

Verwijderd

Ik heb een paar woorden voor ADSL in Nederland

NIEUW en PROEFKONIJN en KABEL CONCURRENTIE

KPN kan niet meer op tegen de concurrentie van kabel i-net, want dit is veel "goedkoper" en "sneller" (in de meeste gevallen (@home)) en dus gooien ze maar snel ADSL op de markt, zonder dir goed te testen en dus word je vanzelf proefkonijn, maar oke er moeten ook proefkonijnen zijn. Anders komt het nooit, alleen zouden ze de kosten van het abonnement en zo moeten verlagen dan

Maar ja, dat is KPN he

Veel suc6

• mrknowitall
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Ik heb ook een groot probleem met ADSL:

Ik kennet nog nie krijge :(

Als ik de kabel gebruikers hoor hoop ik echt dat ADSL bij mij sneller is dan Eneco (=UPC). Voorlopig tikken via ISDN.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

En maar klagen en maar klagen iedereen die de mogelijkheid heeft Kabel of ADSL te nemen mot blij zijn.

Ik kan hier in de aftanse *** dorp dus niets krijgen. Dus loop nou niet te zeiken, ja. Die KPN is me toch blij.
Pagina: 1