lpt-control v2.0

Pagina: 1
Acties:

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
Ok, ik heb toenstrax op school dus ff gezocht, en toen vond ik een prog van cr3ator, genaamd lpt-control v2.0
Heeft iemand dit programma, en indien cr3ator dit leest, zou je ff contact met me kunnen opnemen?
In ieder geval, het was dus een programmatje waarmee je ledjes (of discolampen in zijn geval ;)) kon aansturen via je parrallele poort, en ik zoek dat dus ook! Het was echt een vet mooi programma, maar ik kan 't nergens vinden....

Verwijderd

zelf maken ;)

• merijnen

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
tja...
ik vond die van cr3ator wel erg mooi, en deze had ook nogal veel fette functies, en zelf ben ik ook niet zo'n ster in programmeren (en ja: ik ben 't aan 't leren, maar zo snel gaat dat niet....)

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

* Cr3ator hoort zijn naam? :P

Wat wil je weten? :?

edit:
Nee, dat programma vind je nergens... :) Dat staat nergens op I'net namelijk.

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:20 schreef merijnen het volgende:
Ok, ik heb toenstrax op school dus ff gezocht, en toen vond ik een prog van cr3ator, genaamd lpt-control v2.0
Heeft iemand dit programma, en indien cr3ator dit leest, zou je ff contact met me kunnen opnemen?
In ieder geval, het was dus een programmatje waarmee je ledjes (of discolampen in zijn geval ;)) kon aansturen via je parrallele poort, en ik zoek dat dus ook! Het was echt een vet mooi programma, maar ik kan 't nergens vinden....
Hé beter !

He Cr3ator, Kan je dat proggie hier vrij geven? Zou wel gaaf wezen.

• Cr3ator

Cr3ator

1 bar is geen bar

Ik zal er over nadenken... Er hoort namelijk bij een apparaat (lichtcomputer) die ik net als het programma zelf heb ontworpen. Verder is er ongelovelijk veel tijd ingestoken om het te schrijven en zou ik er een installer bij moeten maken ivm. winamp-plugins enzow...
Ook zal ik een soort handleiding moeten schrijven.

Maar nogmaals, ik zal er over nadenken en vragen zijn welkom.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:55 schreef Cr3ator het volgende:
Ik zal er over nadenken... Er hoort namelijk bij een apparaat (lichtcomputer) die ik net als het programma zelf heb ontworpen. Verder is er ongelovelijk veel tijd ingestoken om het te schrijven en zou ik er een installer bij moeten maken ivm. winamp-plugins enzow...
Ook zal ik een soort handleiding moeten schrijven.

Maar nogmaals, ik zal er over nadenken en vragen zijn welkom.
Okee Thanx Alvast.

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 11:14

No13

/me was here

* No13 is ook al een tijdje bezig met de LPT poort aansturen alleen een plugin kwam ik niet aan toe omdat ik met delphi werk en winamp niet erg delphi friendly is :P

ik kan als je wilt wel iets online zetten (tis helaas win9x only, maar dan weet je iig aan welke commando's je moet denken :) )

• Cr3ator

Cr3ator

1 bar is geen bar

EN waar blijft de topicstarter eigenlijk...? :?

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:55 schreef Cr3ator het volgende:
.... Verder is er ongelovelijk veel tijd ingestoken om het te schrijven en zou ik er een installer bij moeten maken ivm. winamp-plugins enzow....
Je kan er ook je eigen mp3 player in bouwen, heb je weer geen last van winamp plugins.... :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik gebruik een plugin daarvoor van winamp.com gewoon, die werkt hartstikke goed. Waarom die niet als lpt-control liever niet vrijgegeven wordt?

• merijnen

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
ja, sorry, ik was squashen, en ben nu kapot en wil :Z, maar dat terzijde.
Ik zou 't echt VET cool vinden als je (cr3ator dus ;)) het programma zou willen verspreiden, en ik zou er dan dus ook GRAAG wat voor over hebben als je dat wilt.
Zeg ff wat je ervan vind, en mail me anders ff op merijnen@hotmail.com, ok? Want ik heb 't ECHT nodig!!!

• Cr3ator

Cr3ator

1 bar is geen bar

Zal een definitieve versie ervan maken incl. uitleg voor je.
Hebben we het nog wel over per mail.
Misschien uitgeklede versie online binnenkort.

• merijnen

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Topicstarter
ok dan!
Stuur je me asap een mailtje op merijnen@hotmail.com?
Thnx dude! You're tha man! 8-)
Pagina: 1