Voor mijn hobby als plaatjesdraaier heb ik PCDJRed aangekocht ... ik had 2 geluidskaartjes zitten in mijn pc nu wanneer ik het programma instel op 2 geluidskaarten, speelt de eerste cd kwaliteit en de 2de niet, wissel ik de instellingen is het andersom ... ik heb de laatste directx (v8) geinstalleerd + de laatste drivers voor mijn geluidskaart ... ik ben ten einde raad ... enige hulp?
Wel ik stel mijn 1ste geluidskaart (chip:Yamaha) in op player 1 en mijn andere (Soundblaster AWE64 gold) op player 2 en sluit ze aan op mijn mengpaneel ... ik speel een liedje in player 1 en dit is cd kwaliteit ... speel ik een liedje in player 2 klinkt dit als 22khz (geen cd kwaliteit
) ... eerst dacht ik dat de soundblaster niet goed werkte dus wisselde ik de instellingen(soundblaster op player 1 en yamaha op player2...) zelfde probleem, nu speelde de yamaha geen cd kwaliteit ...
Iemand een oplossing?
Greetz,Dj T-bone
Iemand een oplossing?
Greetz,Dj T-bone
Wel eh Tom,
Ge moet dus uwen IRQ sharen en gaat da wel lukken.

Wimhelmus
Ge moet dus uwen IRQ sharen en gaat da wel lukken.
Wimhelmus
Greetz, OSwimmer
Zorg dat de IRQ's voor je video kaart en beide geluidskaarten alle 3 verschillend zijn. Heb je al updates van de drivers gedownload voor je geluidskaarten?
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...