Toon posts:

geen cd kwaliteit op 2de geluidskaart ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn hobby als plaatjesdraaier heb ik PCDJRed aangekocht ... ik had 2 geluidskaartjes zitten in mijn pc nu wanneer ik het programma instel op 2 geluidskaarten, speelt de eerste cd kwaliteit en de 2de niet, wissel ik de instellingen is het andersom ... ik heb de laatste directx (v8) geinstalleerd + de laatste drivers voor mijn geluidskaart ... ik ben ten einde raad ... enige hulp? :?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
leg het eens op een ingewikkelde manier uit misschien dat ik het dan snap :)

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik stel mijn 1ste geluidskaart (chip:Yamaha) in op player 1 en mijn andere (Soundblaster AWE64 gold) op player 2 en sluit ze aan op mijn mengpaneel ... ik speel een liedje in player 1 en dit is cd kwaliteit ... speel ik een liedje in player 2 klinkt dit als 22khz (geen cd kwaliteit
;() ... eerst dacht ik dat de soundblaster niet goed werkte dus wisselde ik de instellingen(soundblaster op player 1 en yamaha op player2...) zelfde probleem, nu speelde de yamaha geen cd kwaliteit ...
Iemand een oplossing? :?
Greetz,Dj T-bone

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-03 22:00
Wel eh Tom,

Ge moet dus uwen IRQ sharen en gaat da wel lukken.
O+
Wimhelmus

Greetz, OSwimmer

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:28
Zorg dat de IRQ's voor je video kaart en beide geluidskaarten alle 3 verschillend zijn. Heb je al updates van de drivers gedownload voor je geluidskaarten?

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...