• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Hoi tweakers
Ik zit te denken om een handspring Visor pro te gaan kopen. http://www.handspring.com/products/visorpro/index.jhtml?sub_nav_section=Overview&prod_cat_name=Pro

Heeft iemand ervaring met dit leuk speelgoeddingetje ?
Bij handspring zelf hebben ze nu een aanbieding (249 us dollar). Dat scheelt een hele hoop geld in vergelijking met de pricewatch van hier (388 euro).

Een aanrader ?
graag jullie reactie !

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Op dinsdag 29 januari 2002 16:17 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
Hoi tweakers
Ik zit te denken om een handspring Visor pro te gaan kopen. http://www.handspring.com/products/visorpro/index.jhtml?sub_nav_section=Overview&prod_cat_name=Pro

Heeft iemand ervaring met dit leuk speelgoeddingetje ?
Bij handspring zelf hebben ze nu een aanbieding (249 us dollar). Dat scheelt een hele hoop geld in vergelijking met de pricewatch van hier (388 euro).

Een aanrader ?
graag jullie reactie !
Mooi dingetje iig :P

Maar ik kan helaas geen nuttige reactie geven, heb namelijk zelf niet zo'n ding.

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:36
Koop voor iets meer ongeveer 10 euro dan een palm m500 ziet er mooier uit en is net op de markt.

zie www.diga4u.nl

• Stalkert
mooier uit .. dat zal best. Maar zijn de functies ook vergelijkbaar van beiden apparaten ?

btw. 249 dollar is iets anders dan 394 euro ;) dus het scheelt toch behoorlijk wat geld.

Ik weet alleen niet of hij bij handspring direct te bestellen is.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-03 13:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

die pro is ook vrij nieuw hoor.

ik heb zelf de oude deluxe en dat is toch een leuke pda voor het geld.

je kan ook bij handspring in de uk kopen (www.handspring.co.uk) maar weet niet of het daar ook goedkoper is.

meestal is door invoerheffing en btw het toch goedkoper om gewoon zo'n ding hier in nl te kopen.

ik vind het eigenlijk nogal duur omdat volgens mij het enigste voordeel boven een simpele deluxe de 16mb is of niet ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Stalkert
en een oplaadbare batterij. Ja ik ben er eigenlijk weer een beetje van af gestapt, want volgens mij kun je die dingen niet bestellen in de US. En volgens mij zijn ze in nederland en UK veelste duur.

Iemand nog een aanrader ?

pro versie prijsverschillen:
US -> 249 dollar -> 288 euro
UK -> wat ponden -> 451 euro

precies dezelfde palm
Pagina: 1