digidoc aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Ik heb het volgende probleem:

Elke keer als een fan van mijn digidoc aan gaat omdat het ergens te warm wordt, slaat die na een paar keer draaien weer uit. Logisch want dan is het weer een beetje afgekoeld maar ik zou graag willen dat bijv: als het ergens in mijn kast 40 graden wordt en een case fan slaat aan dat die bijvorbeeld 3 minuten blijft draaien ofzo.

Heeft iemand hier een suggestie of oplossing voor?

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

nop, ik denk niet dat dat gaat lukken! of je moet met allerlei dingen extra erbij gaan solderen, dan gaat 't wel lukken...

Verwijderd

Je zou een vetraging kunnen maken. Dat is zeker te maken, maar vraag me niet hoe. W8 eens even, je hebt bij conrad of velleman vertragingen voor lampjes in de auto, deur open en dicht, na 5 sec ofzo gaan de lampjes heel geleidelijk uit. Mischien zijn die wel te verlengen, geloof het wel.

Dat zou natuurlijk heeel mooi wezen, gaat alles heel geleidelijk uit.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Soldeer een dikke elco over het fannetje. Let wel ff op plus en min

Verwijderd

ik heb men digidoc al uit me pc gesmeten hoor, word zo wat beu van dat gepiep, heb de zoemer er nu afgesoldeerd en nu zit ie lekker in mijn server, voor de temp van mijn passief gekoelde p1 mmx 266mhz

• marco899
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Velleman steje kopen. Daar kan je de tijd instellen tussen 2 sec. en 10 minuten. Werkt perfect. Kost ongeveer €12,-

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Genoeg suggesties
Slotje >:)

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb voor iemand een 7v/0v/12v fanbus gesoldeerd en de input daarvan doorgelust naar zijn digidoc. Op 7v kan het gebeuren dat de RPM-monitoring dan niet meer werkt, maar verder werkte het geheel prima :)

• navyseal44
  • Laatst online: 31-07 08:49
Op woensdag 30 januari 2002 13:21 schreef Mini-me het volgende:
Ik heb voor iemand een 7v/0v/12v fanbus gesoldeerd en de input daarvan doorgelust naar zijn digidoc. Op 7v kan het gebeuren dat de RPM-monitoring dan niet meer werkt, maar verder werkte het geheel prima :)
Daar heb ik toch niks aan? Of wel?

Bij jou is het dan toch zo dat je je fans kunt regelen als je digidoc ze inschakelt? Kun je anders een klein tekeningetje bijvoegen ter verduidelijking?

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 14:39 schreef navyseal44 het volgende:

Daar heb ik toch niks aan? Of wel?

Bij jou is het dan toch zo dat je je fans kunt regelen als je digidoc ze inschakelt? Kun je anders een klein tekeningetje bijvoegen ter verduidelijking?
Klopt.
Ik bedacht me na het posten dat dit niet echt relevant is voor jou. Maar wat je dus wel zou kunnen doen, is de fans op 7v laten draaien. Dan draaien ze gemiddeld iets langer en vooral minder luid. Misschien een idee?
Pagina: 1