Naar mijn weten bestaat hiervoor geen Illustrator plugin of filter. Ik vrees dat de enige manier is gestructureerd circels scalen en copy-pasten.
Aarghh...dat wat ik vreesde dus 
In PhShop is het vrij simpel. Er moet toch wel iets voor zijn in Illustrator? Stel dat ik dit in een logo wil verwerken, hoe zou ik dat effect dan het makkelijkste erin kunnen bouwen?
In PhShop is het vrij simpel. Er moet toch wel iets voor zijn in Illustrator? Stel dat ik dit in een logo wil verwerken, hoe zou ik dat effect dan het makkelijkste erin kunnen bouwen?
Verwijderd
Volgens mij kun je met color halftone wel zoiets bereiken.
Pelle heet in Photoshop zoieys gemaakt, ik denk dat het in Illustrator ook wel moet kunnen.
Pelle heet in Photoshop zoieys gemaakt, ik denk dat het in Illustrator ook wel moet kunnen.
Klopt, color halftone is in PS goed te doen. Helaas zit deze niet in Illustrator, en ook geen andere vergelijkbaar effect. Vind 't zelf ook jammer, had het graag gezien namelijk.Cheatah:
Volgens mij kun je met color halftone wel zoiets bereiken.
www.illustratorwishlist.com
Verwijderd
Hmm, ik heb zie plugin toch echt in Illustrator staan hoorOp dinsdag 29 januari 2002 16:20 schreef willem169 het volgende:
Klopt, color halftone is in PS goed te doen. Helaas zit deze niet in Illustrator, en ook geen andere vergelijkbaar effect. Vind 't zelf ook jammer, had het graag gezien namelijk.
www.illustratorwishlist.com![]()
![]()
(niet dat ik ooit filters gebruik in Illustrator, maar goed
-in photoshop je effectje maken
-select colorrange (zwart)
-convert to paths
-export paths to illustrator
-klaar
neuh, mooiste resultaat bereik je door handmatig te werk te gaan...
-select colorrange (zwart)
-convert to paths
-export paths to illustrator
-klaar
neuh, mooiste resultaat bereik je door handmatig te werk te gaan...
je kunt hem ook wel gebruiken maar alleen op geïmporteerde imagesOp dinsdag 29 januari 2002 16:22 schreef Cheatah het volgende:
Hmm, ik heb zie plugin toch echt in Illustrator staan hoorLijkt me stug dat je hem niet kunt gebruiken.
Als je vectorart selecteert zul je zien dat ze grijs en dus non-selectable gemaakt zijn.
Klopt, hij zit er wel, maar die is voor bitmap graphics in Illustrator. Vector doet 'ie gewoon niet :Cheatah:
Hmm, ik heb zie plugin toch echt in Illustrator staan hoorLijkt me stug dat je hem niet kunt gebruiken.
(niet dat ik ooit filters gebruik in Illustrator, maar goed)

dat zeg ik willem, GammaOp dinsdag 29 januari 2002 16:29 schreef willem169 het volgende:
veel info, fancy plaatjes, hoop werk
Verwijderd
Ah, dan weet ik dat ook meteenOp dinsdag 29 januari 2002 16:29 schreef willem169 het volgende:
Klopt, hij zit er wel, maar die is voor bitmap graphics in Illustrator. Vector doet 'ie gewoon niet :
True, wilde het ff duidelijk hebben.Hangloozz:
dat zeg ik willem, Gamma
het was zeer zeker no offence, vond het uitermate zielig dat je zoveel werk daarvoor hebt gedaan en dat dan zo'n kuko ff voor piept met z'n lege opmerking..
Correct. Maar ik vulde alleen maar even aan door te vermelden waar die vraag al es eerder was gesteldOp dinsdag 29 januari 2002 16:34 schreef willem169 het volgende:
Lees eens Pelle, Nozzman wil vector.
[mierenneuk mode]
Das een halftone pattern, geen color halftone
[/off]
Das een halftone pattern, geen color halftone
[/off]
Pagina: 1