Toon posts:

[cm] mn eerste, pics inside ;) (nog wel bezig)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo tweakerz, hier pics van mn 1e casemod, bue/silver look gegeven, 2 xtra fans met schakelaartjes (worden nog beter weggewerkt ;), UT logo dr op gespoten met een homemade sjabloon van karton. het is een Inwin midi kast bij mycom vandaan met een heel irritante plaatsing van het psu, die heb ik dus ff naar beneden verplaatst en het female stekkertje verlengt naar achter (zie pics), ook heb ik mn goeie ouwe orb op mn voodoo3 gelijmpistoolt :). btw die dragon orb pastte niet eens met die voeding bovenin :/

mn case in zn geheel :D
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cj50/pj1.jpg

zie hier de verlengde stekkeringang en ipv de voeding zit nu een Sunon fan (iemand id of die goed zijn? hij is wel stil)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cj50/pj2.jpg

de verplaatste psu
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cj50/pj3.jpg

80x80mm fannetje die de hete lucht van de voeding naar buiten doorblaast
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cj50/pj4.jpg

hier zie je mn verlengkabeltje, moet alleen wel beter vastgemaakt worden, samen met mn Dragon Orb III 8-)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cj50/pj5.jpg

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

ziet er gaaf uit ...

ik zou alleen ff zo'n grilletje voor die fan doen .. ziet er VEEL netter uit

post nog ff pics als ie af is ;)

pc | server | laptop | pda

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Mycom kast, die heb ik ook. :)

BOINC stats

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kruisjes kan ik ook wel maken :P

Dividend for Starters

Verwijderd

very nice :9~ :9~

Verwijderd

Ziet er zeer geinig uit... Jammer alleen dat ddat UT logo niet helemaal strak is.... Kun je beter je logo uit boeklon snijden ...

Maar het idee is leuk... Ga zo door :)

Verwijderd

ZEER netjes !! hak dat UT logo er gelijk uit joh :) ... mooie kleuren combinatie trouwens ;) (zie mijne)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Netjes :)

Verwijderd

zit jij ff lekker in de takke herrie, mits die cooler op je proc een 4300rpm versie van de Dragon Orb III is :P

Verwijderd

Ik zie er niet echt iets speciaals aan
de achterkant ligt helemaal aan puin
Het logo is scheef
De inhoudt is een ZOOTJE
Hij is lelijk geverft
en het is een minitower :R

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Het kan nog ietsje beter afgewerkt worden maar het is zeker geen slechte mod.
Mooi gedaan :)

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Netjes :D

Slave of Thieves

Verwijderd

Topicstarter
je kan die dragon orb op stealth zetten door m ipv op je psu aan te sluiten m op je mobo aan te sluiten (heb ik dus) maar is idd nog steeds veel geluid :( [btw met 7200rpm koelt ie wel lekker maar dan kun je m beter in een kluis bouwen want dat is echt niet om aan te horen]

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:20 schreef MasterDisaster het volgende:
Het logo is scheef
De inhoudt is een ZOOTJE
Hij is lelijk geverft
als je dat al een zootje vindt, moet je de mijne niet van binnen zien :7

edit: typo

Verwijderd

Topicstarter
Het logo is scheef
De inhoudt is een ZOOTJE
Hij is lelijk geverft
hij is wel goed geverfd, komt door de camera/lichtval dat t r een beetje brak uit ziet en je kijkt toch bijna nooit naar de achterkant :), werk t nog wel af en idd is de bedrading een beetje lordig, maar komt ook door de psu die nu beneden zit, bovenin nu bijna geen kabels meer ;)

edit:
en het logo staat echt niet scheef hoor

edit:
en het is een miDi tower

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:12 schreef tsunami2000 het volgende:
Yo tweakerz, hier pics van mn 1e casemod, bue/silver look gegeven, 2 xtra fans met schakelaartjes (worden nog beter weggewerkt ;), UT logo dr op gespoten met een homemade sjabloon van karton. het is een Inwin midi kast bij mycom vandaan met een heel irritante plaatsing van het psu, die heb ik dus ff naar beneden verplaatst en het female stekkertje verlengt naar achter (zie pics), ook heb ik mn goeie ouwe orb op mn voodoo3 gelijmpistoolt :). btw die dragon orb pastte niet eens met die voeding bovenin :/

[afbeelding]

zie hier de verlengde stekkeringang en ipv de voeding zit nu een Sunon fan (iemand id of die goed zijn? hij is wel stil)
[afbeelding]

de verplaatste psu
[afbeelding]

[afbeelding]

hier zie je mn verlengkabeltje, moet alleen wel beter vastgemaakt worden, samen met mn Dragon Orb III 8-)
[afbeelding]

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:12 schreef tsunami2000 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

de verplaatste psu
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nice !!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 16:17 schreef MoSc2001 het volgende:
ZEER netjes !! hak dat UT logo er gelijk uit joh :) ... mooie kleuren combinatie trouwens ;) (zie mijne)
MoSc2001, hoe heb je dat logo eruit getikt? gewoon met een dremel?

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ziet er mooi uit!!!!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:33 schreef tsunami2000 het volgende:

[..]

MoSc2001, hoe heb je dat logo eruit getikt? gewoon met een dremel?
Met een decoupeerzaag ... ik heb het hier in GOT al 10x verteld dat dat veel beter, sneller, makkelijker en veeeeel mooier is dan met een dremel maar ja sommige mensen doen eigenwijs en dan krijgie zoiets :P

Verwijderd

Topicstarter
lol :), de verf zit er nu al op, denk je dat ik strax als ik m eruit zaag nog wat overblijft van mn blauwe kleurtje of gewoon ff opnieuw eroverheen spuiten? oja en waar kan ik het het beste decouperen, aan de binnen of buitenkant?

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:39 schreef tsunami2000 het volgende:
lol :), de verf zit er nu al op, denk je dat ik strax als ik m eruit zaag nog wat overblijft van mn blauwe kleurtje of gewoon ff opnieuw eroverheen spuiten? oja en waar kan ik het het beste decouperen, aan de binnen of buitenkant?
Hmm weet niet of het nog kan zonder je lak te beschadigen maar als je het gaat proberen zou ik het vanaf de binnenkant doen .. netjes afteken met een zwarte stift IN SPIEGELBEELD!! een heel fijn GOED ijzerzaagje nemen en voorzichtig gaan zagen .... en op zoveel mogelijk punten gaten boren om je zaagje door heen te doen zodat je geen scherpe hoeken hoefd te maken ... en als je een bocht doet niet perse in in keer willen doen gewoon een keer of 10 heen en weer halen totdat je hem mooi rond hebt .... ik hoop dat je r wat aan hebt en suc6 !

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 21:05
Het logo is scheef
De inhoudt is een ZOOTJE
Hij is lelijk geverft
doe jij het beter? alleen iets afkraken is makkelijk. maar zolang je het niet beter kan... mondje dicht

mooi gedaan.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

tof hoor!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Sweeeeet :9

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

met wat voor verf heb je hem beschilderd/gespoten?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Topicstarter
karwei zilver spuitlak (front en logo) en donkerblauw hoogglans spuitlak van eh.. begint met P geloof ik.. :?
ja ik weet, had beter motip verf kunnen gebruiken maarja

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 17:56 schreef tsunami2000 het volgende:
karwei zilver spuitlak (front en logo) en donkerblauw hoogglans spuitlak van eh.. begint met P geloof ik.. :?
ja ik weet, had beter motip verf kunnen gebruiken maarja
Heb je er naderhand nog wel blanke lak overheen geknald ?? :?

Verwijderd

Topicstarter
nope, kan ik dat beter wel doen? gewoon haarlak ofzo? [sorry ben echt een n00b in verfen]

Verwijderd

/me vind de kast errug mooi :9~

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:02 schreef tsunami2000 het volgende:
nope, kan ik dat beter wel doen? gewoon haarlak ofzo? [sorry ben echt een n00b in verfen]
haarlak hehe neej zou het niet proberen ... tenzij je notitie briefjes op je kast wil plakken ;) .. neej gewoon vand dezelfde merk spuitbussen een bus blanken lak halen en dat eroverheen spuiten (ben je eigenlijk al een beetje laat mee maar ja) ... je kan je kast eerst nog heeeel licht opschuren... of toch niet doen maar dan heb je wel sneller beschadigingen op je kast enzo ..

Ben je trouwens nog van plan om te gaan zagen of nie ?

Verwijderd

Topicstarter
ehhh ik heb vanavond een beetje geoefend met de decoupeer zaag in een ouwe kast en dit was het resultaat :r :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cj50/hole.jpg

dus ik w8 nog ff tot ik beter gereedschap heb/het een keer goed gelukt is, want dat UT logo lijkt me rete moeilijk

edit:
ik maak m wel goed schoon/vetvrij met amoniak-oplosing en dan blanke lak eroverheen

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:12 schreef tsunami2000 het volgende:
ehhh ik heb vanavond een beetje geoefend met de decoupeer zaag in een ouwe kast en dit was het resultaat :r :

[afbeelding]

dus ik w8 nog ff tot ik beter gereedschap heb/het een keer goed gelukt is, want dat UT logo lijkt me rete moeilijk
hehe da's niet helemaal de bedoeling neej ... heb je wel een goeie zaag gebruikt ?? niet gewoon een houtzaagje van je opa ofzo :D ... gewoon eerst ff oefenen en dan er voor gaan ...... :p

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 22:15 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

hehe da's niet helemaal de bedoeling neej ... heb je wel een goeie zaag gebruikt ?? niet gewoon een houtzaagje van je opa ofzo :D ... gewoon eerst ff oefenen en dan er voor gaan ...... :p
ja, kzal morgen ff een goed ijzerzaagje halen (fijne kartels eh?] en wat oefenen, wil echt dat logo eruit hebben want t ziet er echt :9~ uit bij jou :)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 14:48

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Doe het met een figuurzaag, gewoon met het handje :) je bent er alleen wel ff mee bezig. Maar het resultaat is veeeeel mooier dan met een decoupeerzaag.

@MrBee_RC

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:12 schreef tsunami2000 het volgende:

[afbeelding]

edit:
ik maak m wel goed schoon/vetvrij met amoniak-oplosing en dan blanke lak eroverheen
zeer artistiek >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 22:30 schreef Meelobee het volgende:
Doe het met een figuurzaag, gewoon met het handje :) je bent er alleen wel ff mee bezig. Maar het resultaat is veeeeel mooier dan met een decoupeerzaag.
figuurzaag? gaat dat door ijzer dan? en ik denk dat dat moeilijk gaat omdat ik dan niet bij sommige stukjes kan komen door de bovenkant dat in de weg zit, of bedoel je een blowhole?

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
mooi gemaakt dat logo, maare ligt je voeding nou los? hij hangt zo te zien een beetje schreef.....

Verwijderd

Ik zat je mod nog eens te bekijken maar nou vraag ik me toch iets af ..

WAT IS DIT ??? Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012411115

Verwijderd

Het logo is scheef
De inhoudt is een ZOOTJE
Hij is lelijk geverft
BEST wel zielig dat je zo reageert. Die jongen is hartstikke trots op ze compu.Ik geef hem geen ongelijk.Ga zo door hoor! let maar niet op masterdisaster:D

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 18:20 schreef MoSc2001 het volgende:
Ik zat je mod nog eens te bekijken maar nou vraag ik me toch iets af ..

WAT IS DIT ??? [afbeelding]
k denk dat dat een tijdelijke plaats is voor de fanbus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 18:56 schreef mast3r het volgende:

[..]

k denk dat dat een tijdelijke plaats is voor de fanbus ;)
yup, dat is t inderdaad :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 10:48 schreef Freez het volgende:
mooi gemaakt dat logo, maare ligt je voeding nou los? hij hangt zo te zien een beetje schreef.....
ik moest ooit dat ding een beetje verbuigen omdat anders mn koeler er in niet in paste, nu past t "dekseltje" niet meer zo goed, oja en er loopt ook nog een 220 kabel uit vandaar dat het dekseltje van de voeding er niet helemaal goed opzit

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53
Mooie kleurencombinatie! :9~
Ik zou btw wel wat aan die kabelzooi doen...

Verwijderd

vet

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
:?

Verwijderd

thumbs up

Verwijderd

ziet der wel leuk uit

alleen heb je geen pokke herrie in je kamer :?

Verwijderd

Sympatieke mod. Netjes en niet overkill. Altijd mooi dat UT logo :)

Wat ga je doen met de ruimte die je psu acherlaat?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op zondag 17 februari 2002 13:34 schreef Peltier het volgende:
Wat ga je doen met de ruimte die je psu acherlaat?
Daar heeft ie een fan geplaatst. as you can see op de tweede pic ;)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:03
PSU onderin de kast zorgt er toch alleen maar voor dat de warmte van onderin je kast naar boven gaat? Is dat niet negatief kwa prestaties?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Pagina: 1