Toon posts:

[CASE] Deze kast geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lui.

Is deze kast geschikt voor een keesmod?
http://www.aopen.com/products/housing/images/hx08_b.jpg

ik vind em vrij duur, (129 euro, bij funprice) maar is echt een goede kast om te keesmodden, of niet?
Vrijwel helemaal recht....

als een van jullie mischien een kopie vinden die wat goedkoper is.... tell me!

loop niet te mekkeren over jou o-zo-dure kast. en o-zo-goede-topsalaris. ik moet het met een bijbaantje doen :Z

thx everybody

p.s. : ja, ik kijk ook ff op pricewatch. Ik wil jullie Tweaker-mening ook graag horen :)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ach ik heb hem ook maar nog niet echt tijd voor modden gehad :)

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 08:02

Q-bone

Dusss...

oke ik heb dus ook een aopen kast de vorige versie hier van mAAR daar kan je dus niks mee omdat je zij panelen schuiven. :(

en ik heb nu voor 2 klanten dragon kasten gekocht maar eigenlijk ben ik nu al jaloers want die dingen zijn zo wat perfect echt koole kast is 150 goedkoper als je meerderen besteld (vrachtkosten)euro als je bij mij besteld dan :P

maar die kasten zijn echt KOOL :9~

bla?

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Check mijn sig :)
Ik heb die case 2,5 jaar geleden gekocht en toen was hij 200 piek. In die 2,5 jaar is dit het enige onderdeel van mijn pc wat meer waard is geworden, dus kon ik het niet laten om de zaag erin te zetten :)

• _MaLa_
Op dinsdag 29 januari 2002 15:56 schreef Q-bone het volgende:
oke ik heb dus ook een aopen kast de vorige versie hier van mAAR daar kan je dus niks mee omdat je zij panelen schuiven. :(

en ik heb nu voor 2 klanten dragon kasten gekocht maar eigenlijk ben ik nu al jaloers want die dingen zijn zo wat perfect echt koole kast is 150 goedkoper als je meerderen besteld (vrachtkosten)euro als je bij mij besteld dan :P

die dragon kasten zijn wel mooi alleen duurder ik heb zelf ook al 1 bestelt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 16:06 schreef Mini-me het volgende:
Check mijn sig :)
Ik heb die case 2,5 jaar geleden gekocht en toen was hij 200 piek. In die 2,5 jaar is dit het enige onderdeel van mijn pc wat meer waard is geworden, dus kon ik het niet laten om de zaag erin te zetten :)
Het beter werk! dat wil ik ook sombeetje!
heb jij problemen met de kast??

Verwijderd

Elke kast is geschikt om te modden !! >:) >:)

• _MaLa_
Op dinsdag 29 januari 2002 16:16 schreef -Dissection- het volgende:
ja eik wel als je handig erin bent >:)

Verwijderd

Elke case is goed om te modden anders hoefde je hem niet meer te modden toch :P

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:57
Op dinsdag 29 januari 2002 15:56 schreef Q-bone het volgende:

Gewoon de voorste drie beugeltjes ombuigen. dan hangt ie op een beugeltje en kan je case modden bij mij zit er gewoon een raampje in. werkt goed.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:16 schreef -Dissection- het volgende:
Als je het goede gereedschap maar hebt :P

Verwijderd

Topicstarter
Mini-me:

ennu, die blowhole heb je afgewekt met een saladebakje?
was dat precies de goede maat dan?
zou heel toevallig zijn :P
desaltnietemin een goede mod!
iemand anders nog ideeen hoe een blowhole het beste kan worden afgewerkt?

Verwijderd

Natuurlijk issie te modden.. zie hier een mod van V-H

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/images/day6_18.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Beter! hoe heb jij die blowhole afgewerkt?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Hemel, met zo'n kast krijg ik kriebel aan mijn dremel.....

Gave bak, heb er ook 2 van en nog een paar kleinere van A-Open.

Meh ...

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:49 schreef dvis2 het volgende:
Beter! hoe heb jij die blowhole afgewerkt?
Zie Hier

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 16:53 schreef n0va^ het volgende:

[..]

Zie Hier
precies wat ik nodig had! thx buddy! :P :P :P :9 :9

Verwijderd

Ik heb de Aopen HQ-08, het iets duurdere broertje, geloof 145 euro. Daar kun je vrijwel alles in kwijt, ff de kabeldoorvoer groter maken, en de zijwanden modden zodat je m niet helemaal naar achteren moet drukken om m eruit te halen.
Dan heb je een perfecte kast, ruimte voor 3 80mm fans, iets van 6-8 HD's 5x5,25" en een floppy drive. Ook lekker stevige kasten, leeg al 15KG.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Heb hier een HQ-08 en hij mag dan wel redelijk duur zijn, maar dat is hij zekers te weten wel waard, hij is perfect afgewerkt, bijna alles zit wel goed kwa afmetingen (en de rest kun je nog bij "schaven" >:))

Verwijderd

Maar die HQ's zijn zooooooo afgezaagt :Z :Z iedereen heb al zo'n kast man

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zelf vind ik die H600A wel mooi, aleen een beetje te klein om veel zut in te doen. Ik heb nu nl. een Micro-ATX kast die er niet uitziet, dus dat is de reden dat ik die H600A mooi vind. Hij is volgens mij ook wel goed te modden.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 16:08 schreef dvis2 het volgende:

[..]

Het beter werk! dat wil ik ook sombeetje!
heb jij problemen met de kast??
Nope met de case totaal geen problemen (alleen de hardware erin is beetje brak :( ). De case is voor mij precies groot genoeg, als hij groter zou zijn dan zou ik problemen krijgen met de lengtes van de IDE- en floppykabels. Nu past alles precies.
Op dinsdag 29 januari 2002 16:46 schreef dvis2 het volgende:
Mini-me:

ennu, die blowhole heb je afgewekt met een saladebakje?
was dat precies de goede maat dan?
zou heel toevallig zijn :P
desaltnietemin een goede mod!
iemand anders nog ideeen hoe een blowhole het beste kan worden afgewerkt?
Het saladebakje was een erg kleintje (buitenmaat aan de 'bovenrand' 110 tot 115 mm geloof ik). De maat was inderdaad precies goed :)Inmiddels heb ik de vervorming een beetje 'bijgewerkt' door een pvc ring in het bakje te schuiven. Deze houdt het bakje een beetje in vorm en leidt bovendien de aandacht af van de open kier die je eerst zag ;). Voordeel van het gebruiken van een saladebakje boven een buis is dat een saladebakje vrijwel altijd een mooi omgezet randje heeft, wat aan de buitenkant van je case kan haken. Hierdoor ziet het er mooi afgewerkt uit :).

Op vol vermogen maakt vooral de 12 cm fan bovenin een hoop kabaal, aangezien er vrij weinig lucht tussen de voeding en de cdspelers door kan (kabelrommel enzo, moet nog altijd de kabels een keertje rounden :)).
Pagina: 1