Toon posts:

overzetten harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb het volgende:
amd 900 met asus mb,asus v6800 videokaart, 40 gig hard disk(met daarop win xp en al mijn programma's), sb live player geluid. Ook heb ik een amd 1600+ met een ECS K7S5A. Nu wil ik die 40 gig overzetten met de minste moeite en met behoud van data. Kan ik zo die 40 gig in die amd 1600 zetten of moet ik toch win xp opnieuw installeren??
Thnx :?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Heb het zelf wel een keer gedaan onder '98 en die detecteerde alles netjes overnieuw, kan dus geen kwaad om het te proberen.

Denk trouwens dat deze topic niet in Overclocking & Casemodding thuis hoort.

Download my music on SoundCloud

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

misschien iets voor Opslagmedia & I/O Controllers?

maar volgens mij moet het gewoon kunnen, alleen winXP begint te zeiken dat ie nieuwe hardware heeft gevonden (duh), dus die ff instaleren en alles is ok...

Verwijderd

Je ken hem gwoon over zetten hoor. Kheb het vaak genoeg gedaan.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kan je overzetten, heb je alleen 2x winxp erop staan waarvan 1x totaal overbodig.

maar aangezien je (erg verstandig) windows op een aparte partitie hebt gezet kan je die formateren en volgooien met DivX enzo ;)

Of wil je die hdd er niet bij zetten, maar dat die xp1600 met alleen die 40gb gaat werken? Tjah, het zal wel werken, windows zal wel alles installen enzo, maar kzou toch ff alles reinstallen dan... :)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Op dinsdag 29 januari 2002 15:38 schreef Niekosss het volgende:
Je ken hem gwoon over zetten hoor. Kheb het vaak genoeg gedaan.
Met XP? Die heeft toch licencing aan de hand van je hardware? Of heb je een niet helemaal ficiele versie? :+

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het proberen bedankt voor de snelle reacties. Ik had idd gezien dat ik um in het verkeerde forum had geplaats en heb um dus ook in win os gezet. Deze kan wat mij betreft afgesloten worden.

Verwijderd

is mij altijd verteld, voordat je hem over gaat zette eerst alle chipset drivers verwijderen...
klopt dit :?

Verwijderd

Bij w2k lukt dit dus niet....
Je moet zowat identieke hardware hebben.
Anders krijg je de volgende foutmelding:
Inaccessable bootdevice
Dus kans klein bij XP.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Dicht dan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.