ADSL? vergeet het maar.....

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik woon in Utrecht.
Mijn postcode valt binnen het ADSL-bereik.
Ik kan dus aan de ADSL.

NOT!!!

Ik heb me eind februari opgegeven bij XS4ALL voor ADSL dat zij samen met de KPN aanbieden.
Afgelopen week kreeg ik eindelijk bericht, een brief van de KPN:

Geachte blabla...
Tot onze spijt komt u niet in aanmerking
voor ADSL omdat u in het bezit bent van een kostentelfaciliteit.
Huh? Oooh, tikkenteller! Zeg dat dan meteen...

Ik meteen pissed bellen, ik wist wel dat het OFFICIEEL niet kon, maar ik dacht; dan splitten ze de lijn toch gewoon voor de teller. Nee, zegt de KPN, ook dan kan het niet, omdat de teller een storende werking heeft op de ADSL verbinding.

TERING! Nu ben ik terug bij af. Als ik de teller weghaal en ik me OPNIEUW inschrijf kan het. Maar ja, in een studentenhuis haal je zo'n ding niet weg.

Nu moet ik blijven modemmen, want ik weiger die slome Casmema te nemen...

Zo, dat wou ik ff kwijt. Meer mensen met ADSL ervaring?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Kun je geen 2e lijn nemen? Of neem anders een gespicificeerde nota, dan weet je wie wat belt, en hoef je dus geen tikkenteller te gebruiken.

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 18:14

The End

!Beginning

Da's toch logisch dat ze dat er niet bij zeggen... Wie heeft er nou zo'n ding. Daar komt ook nog bij dat ADSL het laatste beetje uit je telefoonlijn knijpt. Een storinkie kan daar echt niet bij (kostentikker). Misschien werkt dat wel met die tweede lijn... Of je vraagt een gespecificeerde rekening aan en iedereen schrijft op wanneer ze hebben gebeld?? (Is een mogelijke oplossing)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden:

ros die kostenteller d'r uit, met ADSL kun je namelijk héél eenvoudig kosten tellen omdat je toch meerdere lijnen hebt (net als bij ISDN) :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:11

knakworst

Get more sats!

Neem onetel (www.onetel.nl) en zorg dat automatisch via de spaarstand gebeld wordt. Hiermee wordt ELK gesprek GRATIS gespecificeerd; geen teller nodig!