Centerspeaker op sblive

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:57
Ik heb nu gewoon 4 speakers op mijn pc aangesloten, ik vroeg me af of ik daar nog een losse centerspeaker bij kan aansluiten, ik heb begrepen dat ik die op mijn spdif uitgang kan zetten, is dat zo en zo ja heb ik daar dan een externe versterker voor nodig? Mail of icq me effe aub ;)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
ten eerste, mailen en icqen doen we niet, het is een forum, geen advertentie!

ten tweede, als je een sblive 5.1 kan dat idd door em op de digitale uitgang aan te sluiten, (1 kanaal is dan sub, het andere is centre)

heb je een gewone sblive, dan kan dit niet

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Maar komt door dat digitale kanaal niet alle info? Want ik had gehoopt mij Digitale uit in de toekomst op mijn digitale in van mijn versterker te maken en zo mijzelf van live surround te verschaffen???

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Sjekster
  • Laatst online: 29-07 16:57
Maar wat is het verschil dan tussen de digitale uitgang van de 5.1 en de gewone ( die ik heb ) ? En als jullie niet icqen waarom kan je dan toch icq berichies versturen??
;)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• Voutloos
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 23:12 schreef Sjekster het volgende:
Maar wat is het verschil dan tussen de digitale uitgang van de 5.1 en de gewone ( die ik heb ) ? En als jullie niet icqen waarom kan je dan toch icq berichies versturen??
;)
De live 5.1 heeft 2 analoge minijack stereo uitgangen. Dat is dure taal voor standaard line-out. Daarbij heeft hij een mono mic ingang, een stereo line ingang en de digitale uitgang die TEVENS te gebruiken is om de signalen voor de subwoofer en centerspeaker door te geven.
Deze kaart kan dus of 5.1 digitaal, of 6x analoog voor alle speakers. En uiteraard heeft een speaker dat een line signaal krijgt een versterker nodig.

Dank u wel.

{signature}

• Voutloos
  • Niet online
En om mijn verhaal helemaall compleet te maken: dit staat allemaal duidelijk uitgelegd op de site van Creative.

{signature}

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Als je de sb live 1024 player hebt dan zit er een digitale uitgang op en die kan je weer aansluiten op een decoder.
En vanuit de decoder kan je een center speaker op aan sluiten ofzo.

Specs Computer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

En om mijn verhaal helemaall compleet te maken: dit staat allemaal duidelijk uitgelegd op de site van Creative.
Dat vind ik wel een mooie afsluiter.

Een 5.1: ja het kan
een 1024: nee het kan niet

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.