"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Speelfilms op DVD moeten wel werken. Dat staat in de specs.
Waarschijnlijk gaat het over de DVD-R schijfjes en de vraag of je van games op DVD een kopie kunt maken met een brander op de PC.
Uiteindelijk zal dat ook wel weer kunnen want de prijzen van de games zijn weer veel te hoog.
Waarschijnlijk gaat het over de DVD-R schijfjes en de vraag of je van games op DVD een kopie kunt maken met een brander op de PC.
Uiteindelijk zal dat ook wel weer kunnen want de prijzen van de games zijn weer veel te hoog.
Senile! Senile Oekaki
hmmm... maar is dat dan zoiets bijzonders dat DVD-9?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
volgens mij klopt dat niet helemaal. Een DVD, dus ok een DVD-9, moet prima te lezen zijn met een "normale" DVD speler.
Dat de X-Box spelen op een DVD-9 staan betekend dat deze nog niet 1:1 door consumenten recorders kunnen worden gecopieerd. Heeft MS opzettelijk gedaan geloof ik.
DVD-9 is een twee-lagig schijfje
Dat de X-Box spelen op een DVD-9 staan betekend dat deze nog niet 1:1 door consumenten recorders kunnen worden gecopieerd. Heeft MS opzettelijk gedaan geloof ik.
DVD-9 is een twee-lagig schijfje
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Je moet het zien als de Zwarte CDRretjes van de Sony Playstation destijds..werden ook uitgespuugd door je PC.
Idd om kopieren tegen te gaan.
Het leest tuurlijk wel gewoon DVD video formaat
Idd om kopieren tegen te gaan.
Het leest tuurlijk wel gewoon DVD video formaat
Verwijderd
DE DVD's van de X-Box zijn niet te lezen op PC. De eerste 13 MB van de DVD's zijn leeg, MUV van een "You need an X-Box to read this DVD" filmpje. Gewoon films afspelen op een X-Box gaat prima, je moet er echter wel een afstandsbediening bij kopen. Wat ze dus in dat artikel bedoelen is dat je specifieke X-Box DVD's niet op een ander apparaat kan lezen, maar niet dat de X-box geen andere DVD's zou kunnen lezen...
k, dat snap ik, misschien zei ik dat niet duidelijk. Maar wat ik bedoelde, het medium, DVD-9, is een normaal DVD-medium, en jij geeft ook al aan dat je CD-rom er geen moeite mee heeft, hij leest ook het filmpje voor je. Dat de data op de DVD niet te vertalen is .. tja, daar heb je een emulator voor nodig......?Op dinsdag 29 januari 2002 20:29 schreef MrRudi het volgende:
DE DVD's van de X-Box zijn niet te lezen op PC. De eerste 13 MB van de DVD's zijn leeg, MUV van een "You need an X-Box to read this DVD" filmpje. Gewoon films afspelen op een X-Box gaat prima, je moet er echter wel een afstandsbediening bij kopen. Wat ze dus in dat artikel bedoelen is dat je specifieke X-Box DVD's niet op een ander apparaat kan lezen, maar niet dat de X-box geen andere DVD's zou kunnen lezen...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Pagina: 1