Ik ben begonnen in 1990 met een Commodore64, met een floppy drive met die grote 5'2 inch diskette's.
Ik kon toen al behoorlijk gamen met de c64, toen wist ik niet beter
,
(de volgende systemen heb ik zelf in elkaar gezet)
In 1998 kreeg ik een Pentium 200mhz(zonder MMX) en 48mb ram, en een(ik geloof)een virge videokaart met 2mb ram
.
Later kocht ik er een Diamond monster voodoo 1 kaartje bij, dit ging al een stuk sneller
.
In 1999 kocht ik een ander systeem, een Pentium2@350 mhz, en 64 mb sdram, zelfde 3dkaart enz, alleen had ik er later dat jaar nog een voodoo3 ingezet.
In 2001 kocht ik losse onderdelen om een nieuwe pc te maken,
Toen kocht ik een AMD Athlon 1,2 ghz,met 256mb ram,en nog altijd de voodoo3
.
Een paar maanden erna heb ik een geforce2mx200 gekocht maar wat was dat ding traag
, dus daarom heb ik een paar weekjes geleden een geforce3ti200 gekocht van ASUS.
Ik ben wel van plan om binnenkort misschien nog een nieuwe cpu te kopen
, het kan niet snel genoeg 
Ik zou graag jullie geschiedenis willen weten
Ik kon toen al behoorlijk gamen met de c64, toen wist ik niet beter
(de volgende systemen heb ik zelf in elkaar gezet)
In 1998 kreeg ik een Pentium 200mhz(zonder MMX) en 48mb ram, en een(ik geloof)een virge videokaart met 2mb ram
Later kocht ik er een Diamond monster voodoo 1 kaartje bij, dit ging al een stuk sneller
In 1999 kocht ik een ander systeem, een Pentium2@350 mhz, en 64 mb sdram, zelfde 3dkaart enz, alleen had ik er later dat jaar nog een voodoo3 ingezet.
In 2001 kocht ik losse onderdelen om een nieuwe pc te maken,
Toen kocht ik een AMD Athlon 1,2 ghz,met 256mb ram,en nog altijd de voodoo3
Een paar maanden erna heb ik een geforce2mx200 gekocht maar wat was dat ding traag
Ik ben wel van plan om binnenkort misschien nog een nieuwe cpu te kopen
Ik zou graag jullie geschiedenis willen weten