Toon posts:

Welke speakers vinden jullie aan te bevelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar speakers om via internet radio te luisteren. Ook zijn er plannen om via een TV-kaart de computer om te toveren tot kijkdoos. Een Dolby systeem lijkt me overbodig omdat radio en TV niet/nauwelijks daarin uitzenden, toch?

Vraag:
Heeft iemand een aanbeveling voor een bepaald type PC luidspreker? Is daarbij een subwoofer aan te raden?

PS: Budget: +/- € 100,-

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik zou zeggen de labtec apx 4620. Dat is een 2.1 systeem, 2 satellieten en een subwoofer dus.
Ik heb deze set aan meerdere mensen verkocht en die zijn er dik tevreden over. De subwoofer is GROOT, en dan ook echt GROOT, maar deze overheerst niet omdat er een prima bass regeling op een van de satellieten zit, dit is in feite gewoon een volume regeling voor de sub. Ook is deze set goed in hoge tonen, voor zover je dat van een computerset kan verwachten natuurlijk.
Al met al zonder meer een aanrader, de prijs ligt rond de 89 euro.

Succes

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat je ook kan doen, is een "oude" versterker kopen, met een stel redelijke boxen. Dan heb je wat voller geluid wat misschien wat prettiger is om te luisteren tijdens tv/films.
FF kijken op zolder ofzo.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 29 januari 2002 15:15 schreef Esger het volgende:
Wat je ook kan doen, is een "oude" versterker kopen, met een stel redelijke boxen. Dan heb je wat voller geluid wat misschien wat prettiger is om te luisteren tijdens tv/films.
FF kijken op zolder ofzo.
Das idd ook een optie, maar vaak wel wat duurder dan 100 euro.

Verwijderd

iemand misschien een linkje naar goeie boxen dan?

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 29 januari 2002 16:16 schreef westcoastleader het volgende:
iemand misschien een linkje naar goeie boxen dan?
wat dacht je van labtec

Verwijderd

Topicstarter
De Labtech Edge 418 zijn wel lekker plat (http://www.labtec.com/noflash/gear/speakers_arena.cfm). Klopt het als ik zeg dat bij midden en hoge tonen de stelling 'size matters' niet op gaat? m.a.w. zullen deze ongeveer net zo goed klinken als de Labtec APX 4620? www.tweakers.net/pricewatch/cat/32 is hierbij wel een leuk hulpmiddel :)

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 29 januari 2002 17:27 schreef S2000 het volgende:
De Labtech Edge 418 zijn wel lekker plat (http://www.labtec.com/noflash/gear/speakers_arena.cfm). Klopt het als ik zeg dat bij midden en hoge tonen de stelling 'size matters' niet op gaat? m.a.w. zullen deze ongeveer net zo goed klinken als de Labtec APX 4620? www.tweakers.net/pricewatch/cat/32 is hierbij wel een leuk hulpmiddel :)
Die speakers heb ik laatst gehoord bij een kennis van me. Ik kan je vertellen dat ze absoluut niet te vergelijken zijn met de apx 4620. Ze klinken simpelweg minder "vol", ik weet niet of je wel es laptopspeakertjes hebt gehoord, maar die edge 418 lijken daar best wel op qua geluid. Het is trouwens ook maar net wat je gewend bent he.

Ik zou altijd voor de 4620 gaan als ik jou was.
Pagina: 1