• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:36
Heb gisteren avond mijn Palm M505 besteld en wilde dit even aan jullie laten weten.

Als ik hem binnen heb laat ik mijn bevindingen natuurlijk horen.

Hoor wel dat hij snel binnen is.

Heb hem besteld bij www.diga4u.nl

Afwachten dus......

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Kewl. ik heb zelf al meer dan 2 jaar een Vx. (die was toen net nieuw) maar ben daar altijd zeer tevreden over geweest.

Check er ook vaak mijn e-mail mee en sync wat avantgochanz. Nu wacht ik op GPRS (vodafone) de 6310 heb ik sinds gisteren om lekker snel te klooien met mijn Vx. (jammer dat ie niet van die uitbreidingssloten heeft waar ik evt. bluetooth shit ik kan doen)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Guider
avantgochanz. En dat is ?????

toch iets met web pagina's ofzo.

Ben benieuwd. Heb ook al een emulator getest en die beviel me goed. zal even de link zoeken van die emulator.

Link
http://www.palmos.com/dev/tools/emulator/emulator-win.zip

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op dinsdag 29 januari 2002 15:09 schreef Guider het volgende:
avantgochanz. En dat is ?????

toch iets met web pagina's ofzo.
AvantGo channels denk ik, Zijn idd te synchoniseren pagina;s om onderweg te lezen

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

AvantGo is een programma waarmee je 'channels' en allerlei gewone websites kan synchroniseren naar je Palm en ze vervolgens offline lezen. Maarre... gefeli met je aankoop, ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen!
/me heeft 'm nu 2 weken en is er erg blij mee!

• Guider
was nog wel aan het twijfelen tussen de m500 en de m505 maar voor die 180 piek heb ik toch maar een kleure scherm genomen.

Lijkt me iets mooier, en ziet er natuurlijk strakker uit.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 15:28 schreef Guider het volgende:
was nog wel aan het twijfelen tussen de m500 en de m505 maar voor die 180 piek heb ik toch maar een kleure scherm genomen.
heb ook lang getwijfeld, maar er zijn momenten dat kleur een uitkomst is (foto's en afbeeldingen, evt kaarten en routeplanners).
Bezuinig alsjeblieft niet op een goed etui overigens, de standaard flip-over is 10x nix. Ik heb die leather wallet en die heeft mijn 505 al ettelijk malen gered van de onzachte aanraking met de stressballetjes van mijn collega's :o

• Guider
je hebt toch ook van die harde covers waar je palm helemaal in ligt.

Of is zo'n leren ding ook goed.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:05 schreef Guider het volgende:
je hebt toch ook van die harde covers waar je palm helemaal in ligt.

Of is zo'n leren ding ook goed.
Ik heb die metalen kastjes bij PdaShop (goeie zaak overigens) gezien en ik was er niet enthousiast over. Zo'n 'leren ding' vangt een evt schok toch wat beter op en ik vind het er ook chique uitzien *D mag wel met een apparaat van >500 EUR.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 15:02 schreef intert0y het volgende:
Kewl. ik heb zelf al meer dan 2 jaar een Vx. (die was toen net nieuw) maar ben daar altijd zeer tevreden over geweest.

Check er ook vaak mijn e-mail mee en sync wat avantgochanz. Nu wacht ik op GPRS (vodafone) de 6310 heb ik sinds gisteren om lekker snel te klooien met mijn Vx. (jammer dat ie niet van die uitbreidingssloten heeft waar ik evt. bluetooth shit ik kan doen)
Ik zit ook te wachten op GPRS van Vodafone (en btw ook op mn 6310), dus je bent niet de enige.

Maar er is wel een bluetooth module voor de Vx beschikbaar hoor: de TDK systems Blue5 Bluetooth-module. Voor een review check je www.palmclub.nl.

Verwijderd

gefeliciteerd, ik heb ook een m505 (gekocht toen ie uitkwam) en zo'n leather wallet case, die zijn echt perfect.

Als je "gewoon" wilt internetten (blijft er lullig uit zien) moet je blazer downloaden.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 21:09
altijd goeie zaak om een palm te kopen, dat blazer ga ik ook es proberen, ik zit nou een beetje te kloten met eudoraweb, maar ik heb niet de indruk dat die de highres van me clie ondersteunt

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op dinsdag 29 januari 2002 22:33 schreef Dericteur het volgende:
altijd goeie zaak om een palm te kopen, dat blazer ga ik ook es proberen, ik zit nou een beetje te kloten met eudoraweb, maar ik heb niet de indruk dat die de highres van me clie ondersteunt
Ik moet zeggen dat ik Eudora een betere browser vond dan Blazer, maar tjah... ik heb geen Clie dus ook geen highres, kan er dan ook niks over zeggen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 22:10
Beetje duur, voor 429 euro krijg je deze al in de Mediamarkt en vorige week was ie daar in de aanbieding voor 359 euro.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 09:16 schreef Frijns.Net het volgende:
Beetje duur, voor 429 euro krijg je deze al in de Mediamarkt en vorige week was ie daar in de aanbieding voor 359 euro.
Moet je er wel bij vertellen dat dat de Medimarkt in Duitsland is! En daar was hij EUR 379. :+
Maar op wie reageerde je nou?

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Op dinsdag 29 januari 2002 15:09 schreef Guider het volgende:
Ben benieuwd. Heb ook al een emulator getest en die beviel me goed. zal even de link zoeken van die emulator.

Link
http://www.palmos.com/dev/tools/emulator/emulator-win.zip
waar kan ik de rom images vandaan halen ?

• Guider
daar staat al een standaard palm os op en je kan dan gewoon alle programmatjes draaien die op een normale palm ook zal draaien.

net als ZAP dat spelletje en zo

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij kan ie geen rommetjes vinden hoor :?
En rommetjes downen via dat proggel lukt ook niet echt

• Guider
die programmatjes kan je downloaden bij www.palmgear.com

en dan rechtermuis klik op de rand van de pda en dan importeren of iets dergelijks.

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Op woensdag 30 januari 2002 10:16 schreef Patrickje het volgende:

[..]

Moet je er wel bij vertellen dat dat de Medimarkt in Duitsland is! En daar was hij EUR 379. :+
Maar op wie reageerde je nou?
ok, dan reageer ik even op jouw. Ik heb daar vorige week tot 3x toe een m505 gekocht (waarvan 1 voor mezelf) en dat was toch echt 3x €359,- Dat is dus inclusief BTW. Als je een bewijs van KvK kun je daar nog eens zo'n 16% BTW aftrekken en kom je uit op de belachelijk goedkope prijs van €309,48 :7

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 16:20 schreef CYBERSTALKERT het volgende:

[..]

waar kan ik de rom images vandaan halen ?
die zijn wel te krijgen, maar alleen in het "grijze" circuit... :P

Ik heb al een tijd een m100 en test op die manier of proggies het waard zijn om iets van mijn schamele 2 MB af te snoepen! :+

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31
Rommetjes kun je downloaden door je te registreren op de palm site. (palm -> dev -> emulator of zo, staat het vrij goed bij.)

Je moet eerst 'gewoon' registreren, naam, email etc, waarna dit (met de hand) door palm wordt beoordeeld. In tussentijd kun je al op een kreupele versie van het resource pavillion. Zodra de aanvraag is goedgekeurd (kan even duren, maar als je geen gekken dingen uithaald zul je wel goedgekeurd worden), ontvang je een mailtje en kun je op de volledige versie van het resource pavillion. Hier kun je rom's downloaden. Wel wordt er dan van je verwacht dat je NOG een verklaring 'ondertekend'.
Dit alles vanwege een of andere wet waar ze aan moeten voldoen :? Palm zelf wil het nl helemaal niet zo, die willen (uiteraard) dat je vrijelijk laagdrempelig over die rom's kunt beschikken.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1