Bad sector op HD, software of hardware fout?

Pagina: 1
Acties:

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Ik heb hier een IBM schijf van 45GB. Enige tijd geleden kwamen er een aantal bad sectors op. Volgens IBM kon ik het best een low level format doen (of hoe dat ook heet). Daarna was het probleem opgelost.

Nu heb ik hetzelfde probleem weer. Er is nu voor zo'n 2mb aan bad sectors op de schijf.

Betekent zo'n bad sector nu eigelijk dater iets hardware matig mis is met de schijf dus dat dit altijd weer terug komt ongeacht een low level format of is dit gewoon iets niet hardware matigs bv een fout door software?

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Verwijderd

Hardware matig.
Probleem heb ik ook. :( Ik moet hem alleen nog formateren. En dan eis ik gewoon een nieuwe.
Je hebt die garantie niet voor niks. Ding is kapot en dan heb je recht op een nieuwe.

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
thnx voor je reactie,
ik ga 'm ook maar is ff formatteren en dan stuur ik mijn HD maar is op naar IBM. :'(
Hoop alleen niet dat zij zo'n low level format doen en 'm dan weer terug sturen naar mij.

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)